Sv: Tävla höga klasser och rida ut, en omöjlig kombination?
Det där med gratismotor var riktat till mig själv, läs om "jag tycker också om att rida ut..."
Sista frågan svarar jag såhär på om anledningen till att en del tycker så:
Många ryttare på lite mer nivå rider i princip på bana varje dag.De gör samma lösgörande arbete varje dag med variation för övningarna. Gårdagens arbete nyttjas nästkommande dag.
Om man tar ett glatt pass i skogen och bara rider rakt fram så kommer det passet bli gårdagens och med de spänningar man inte kunde arbeta igenom då. En del hästar blir fortare stela än andra.
Därför väljer en del, ibland rätt många bort sådana uteritter.
Nä, jag förstår inte:
Jag får inte "gratismotor" av att rida ut alls så det är inget skäl för mej.. Vet inte riktigt hur du tänker där Och jag förstår inte varför det skulle bli extra lösgörande för att man ridit ut dagen innan.
Det där med gratismotor var riktat till mig själv, läs om "jag tycker också om att rida ut..."
Sista frågan svarar jag såhär på om anledningen till att en del tycker så:
Många ryttare på lite mer nivå rider i princip på bana varje dag.De gör samma lösgörande arbete varje dag med variation för övningarna. Gårdagens arbete nyttjas nästkommande dag.
Om man tar ett glatt pass i skogen och bara rider rakt fram så kommer det passet bli gårdagens och med de spänningar man inte kunde arbeta igenom då. En del hästar blir fortare stela än andra.
Därför väljer en del, ibland rätt många bort sådana uteritter.