Något sånt här hade jag kunnat tänka mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något sånt här hade jag kunnat tänka mig
Snygg!
Och en kolibri som sitter på insidan av höger överarm.
Jag tycker att det skulle vara finare om den satt mer mitt på framsida lår om man ska ha den som högra bilden. Alltså att man flyttar den lite åt vänster på bilden sett.Haha, jag tvekar fortfarande om en tatueringen jag funderat på länge. Men har börjat tveka lite på placeringen nu, har hela tiden tänkt den ska sitta på låret, men nu ska jag kanske ha den på höften istället? Vad tror ni blir bäst? =) Det är en kungakrona, som ska vara i färg, har kluddat dit den lite bara så man ska se ungefär...
//r
@Malin L Tack för ditt svar att ha den mitt på låret framifrån har jag valt bort för jag tycker det känns som om det skulle göra att låret ser större/bredare ut (spelar roll för min egna skull), men det gör det kanske inte?
//r
@Malin L Tack för ditt svar att ha den mitt på låret framifrån har jag valt bort för jag tycker det känns som om det skulle göra att låret ser större/bredare ut (spelar roll för min egna skull), men det gör det kanske inte?
//r