Tatueringstråden, del 4

Men vad bajjigt! :D
Känns ovart att gå till någon som inte kan tatuera, att du måste göra en cover-up redan nu låter helt kasst!

Borde väl finnas bra i typ malmö, malmö är väl relativt stort?
Hur lång tid tar det att åka till malmö härifrån föressten?
Tuusen frågor..

Så jobbigt å följa studion på instagram/fb och se allt skoj dom skall göra.
Typ halloween drop-in. Så har dom ofta välgörenhets drop-iner.
Kan ju inte åka till vårgårda för deet :(:(
Verkligen kasst. Men han var ju inte dyr, 1600 kr men ändå :banghead: var min första "riktiga " så var tyvärr inte tillräckligt kritisk. Ja i Malmö finns det nog många bra, min tatuerare från Göteborg har faktiskt flyttat till Malmö och är på Malört, Felicia heter hon. Henne gillar jag skarpt! Tar 1 Tim med tåg till Malmö :) 10 mil med bil.

Men en sån studio vill jag också hitta! Har sånt sug efter nått litet "snabbt" :grin: men som du säger, på närmare håll hade ju vart bra :p

Verkligen kasst. Men han var ju inte dyr, 1600 kr men ändå :banghead: var min första "riktiga " så var tyvärr inte tillräckligt kritisk. Ja i Malmö finns det nog många bra, min tatuerare från Göteborg har faktiskt flyttat till Malmö och är på Malört, Felicia heter hon. Henne gillar jag skarpt! Tar 1 Tim med tåg till Malmö :) 10 mil med bil.

Men en sån studio vill jag också hitta! Har sånt sug efter nått litet "snabbt" :grin: men som du säger, på närmare håll hade ju vart bra :p

Får typ börja instagram-stalka?
Det var så jag hittade den förra :D
Undra vad en skall söka på..

@Ness: jag har tatuerat mig på Malicious Art och House of Pain, båda i Helsingborg.

10413239_581875765263316_1384692280_n.jpg

Min första
IMG_2641.jpg

Nummer två. Men oj vad skabbig bild! Får fota om den och visa hur den ser ut IRL :eek::eek::eek:

Min tatuerare frågade igår om jag inte ska boka in tid å göra klart min under brösten :rofl: fint att hon håller håll på mig och "påminner", jag har ju dragit ut på det för det gjorde så fruktansvärt ont :wtf: men slängde iväg ett mail ändå å frågade om hon hade nån tid under v 51. Vill inte ta det tidigare, eftersom jag ska till å fixa den på ryggen den 17 nov. Vill den ska hinna läka så det inte gör för ont att ligga på rygg i flera timmar :p

Jag är sugen på en färgglad men är rädd att den ska blekas. Sen saknar jag ändå pengar så det är väl en icke-fråga men drömma kan man :p

Jag har egentligen bara B&G förutom min gröna fyrklöver i nacken (dotterns pappa har en likadan :p ) och sen har jag lite lila, tror jag det är, i mina liljor på ryggen. Denna är den första riktigt färgglada :D
Har du inte möjlighet att köpa en del på Groupon eller Let's Deal? (Det har jag utnyttjat 3-4 gånger på ett par år.)

Jag har egentligen bara B&G förutom min gröna fyrklöver i nacken (dotterns pappa har en likadan :p ) och sen har jag lite lila, tror jag det är, i mina liljor på ryggen. Denna är den första riktigt färgglada :D
Har du inte möjlighet att köpa en del på Groupon eller Let's Deal? (Det har jag utnyttjat 3-4 gånger på ett par år.)
Inte just nu, får ingen csn då jag saknar 1,5 poäng :meh:
Men får spara och hålla koll. Kanske komma på vad jag vill ha med.... Min sambo och familj kommer dock gå totalt i taket.

Jo, i slutet av november lär det vara inne med råge. Är inte kul bara, sparpengarna går åt som smör.
De tycker inte om tatueringar helt enkelt, sambon lär väl komma över det men resten:crazy:

Då så. Då är det bara att hålla utkik efter idéer efter det :)
Äh, mina föräldrar tycker rent allmänt att tatueringar är fult men de har ju inget med mina val att göra.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Niyama
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 028
Senast: _Elly_
·
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp