Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja jag sitter redan och skissar på nästa! Det är så beroendeframkallandeJAG VILL TATUERA MIG..!!!
(..bara så ni vet..)
Haha ja jag sitter redan och skissar på nästa! Det är så beroendeframkallande
Vart tatuerar du dig? (iom att du frågade om vattenfärg i skåne) Vill hitta en tatuerare att lita på som inte finns på andra sidan atlanten...
Tack! Min första gjordes på House of Pain (i hbg) men har hört en hel del om det stället så lär inte gå dit igen… Att få en tid hos Evil Twins är väl i stort sett omöjligt?Alla tatuerare på Evil Twins och de flesta på Crooked Moon i hbg är att lita på, om du får en tid vill säga..
Jag har 4 tatueringar av Jacob Pedersen på Crooked Moon..
Haha okej jag är van med min tatuerare i Göteborg, hon brukar ha skickat en skiss på "nått sånt här har jag tänkt mig" och så får jag säga vad jag tycker, om hon är på rätt spår eller inte Men, ändå skönt att höra att nån inte brukar få svar, då kanske denna också är sån@Trott Min tatuerare svarar aldrig på mailen utan fixar klart det sista på skissen när jag har tiden. Alltså jag skickar bilder - jag kommer till tiden, inspekterar skissen, allt är klart, tyyyp. Haha.
Tack! Min första gjordes på House of Pain (i hbg) men har hört en hel del om det stället så lär inte gå dit igen… Att få en tid hos Evil Twins är väl i stort sett omöjligt?
Nu är min coverup påbörjad!!
Det blir skuggning och färg nästa gång!
Visst är det mysigt där på höftben/mage?!