Tatueringstråden, del 4

Såhär blev min från igår :D
CN1kPK3XAAASJeh.jpg

Ååh, jag börjar blir nervös! Ska ju påbörja min sleeve i oktober och jag har verkligen ingen bild i huvudet av hur den kommer se ut! :nailbiting:
Min tatuerare vet vilka motiv jag vill ha i tatueringen, men annars har hon rätt fria händer. Litar på hennes förmåga 100%, för allt hon gör är skitsnyggt men IIIIH! Kontrollfreaket i mig får typ hjärnblödning.

Och apropå väntetider så bokade jag tid i början av mars och fick en i september! (Som hon blev tvungen att flytta till on oktober) Idag var det egentliga datumet för att göra den!

Vart tatuerar du dig? (iom att du frågade om vattenfärg i skåne) Vill hitta en tatuerare att lita på som inte finns på andra sidan atlanten...

Vart tatuerar du dig? (iom att du frågade om vattenfärg i skåne) Vill hitta en tatuerare att lita på som inte finns på andra sidan atlanten...

Alla tatuerare på Evil Twins och de flesta på Crooked Moon i hbg är att lita på, om du får en tid vill säga.. ;)
Jag har 4 tatueringar av Jacob Pedersen på Crooked Moon.. :up:

Idag var jag förbi så min tatuerare fick rita av mina körsbär, börjar bli lite nervös nu, det kommer göra så ONT :D

Alla tatuerare på Evil Twins och de flesta på Crooked Moon i hbg är att lita på, om du får en tid vill säga.. ;)
Jag har 4 tatueringar av Jacob Pedersen på Crooked Moon.. :up:
Tack! Min första gjordes på House of Pain (i hbg) men har hört en hel del om det stället så lär inte gå dit igen… Att få en tid hos Evil Twins är väl i stort sett omöjligt?

Mitt boendestöd har en 6-timmars sittning på Rough Stuff idag, och jag är såååååå avis! :arghh: Men jag har kommit på en liten som jag velat göra länge som jag kan göra utan att den påverkas av vikten, så jag ska kolla upp det :)

11742876_10153166878169234_8121935722618630339_n.jpg

Tur det är två månader kvar till min tid. Så man hinner spara ihop lite pengar :p
För den delen, hur snabba brukar era tatuerare vara på att svara på mail när ni skickat inspirationsbilder och vad ni vill göra? Jag mailade min nya som ska göra över min indian här i söndags tror jag, och fortfarande inget svar, hade ju velat höra nått "okej jag förstår vad du menar, ska bli kul" eller nått tecken på att han läst mailet och så... :cautious:

Min sol ser förjävlig ut just nu… Mitt hjärta på skulderbladet läkte snabbt och lätt, utan sårskorpor. Solen var täckt av en stor skorpa som börjar lossna så just nu ser det hemskt ut!

@Trott Min tatuerare svarar aldrig på mailen utan fixar klart det sista på skissen när jag har tiden. Alltså jag skickar bilder - jag kommer till tiden, inspekterar skissen, allt är klart, tyyyp. Haha.

@Trott Min tatuerare svarar aldrig på mailen utan fixar klart det sista på skissen när jag har tiden. Alltså jag skickar bilder - jag kommer till tiden, inspekterar skissen, allt är klart, tyyyp. Haha.
Haha okej :p jag är van med min tatuerare i Göteborg, hon brukar ha skickat en skiss på "nått sånt här har jag tänkt mig" och så får jag säga vad jag tycker, om hon är på rätt spår eller inte :p Men, ändå skönt att höra att nån inte brukar få svar, då kanske denna också är sån :p

Tack! Min första gjordes på House of Pain (i hbg) men har hört en hel del om det stället så lär inte gå dit igen… Att få en tid hos Evil Twins är väl i stort sett omöjligt?

Det är lika lätt/svårt att få tid hos Evil Twins och Crooked Moon beroende på vilken tatuerare du väljer ;) Meeen, det är helt klart värt att vänta! ;) Har väntat 1,5år som längst hos Jacob.. :p De är de bästa i stan (och bland de bästa i Sverige) så man får det man vill ha.. tillslut.. ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
3
· Visningar
451
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
87 88 89
Svar
1 772
· Visningar
55 018
Senast: _Elly_
·
Svar
2 001
· Visningar
98 942
Senast: pepp