Tack :-) Bara en gammal skruttig tribal.Jättesnygg coverup! Men, får jag vara dum å fråga vad det gamla motivet föreställde? ser verkligen inte vad det ska vara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack :-) Bara en gammal skruttig tribal.Jättesnygg coverup! Men, får jag vara dum å fråga vad det gamla motivet föreställde? ser verkligen inte vad det ska vara
Förstår att du snyggade till denTack :-) Bara en gammal skruttig tribal.
Hahaha, ja, eller hurFörstår att du snyggade till den
Vad går ni till för studio/tatuerare som bara har 1v väntetid? Jag är glad om min väntetid blir kortare än 1år!
Min kompis mutade sin tatuerare med svenskt godis för att få en tid till mig under tiden jag är här (Kansas).Vad går ni till för studio/tatuerare som bara har 1v väntetid? Jag är glad om min väntetid blir kortare än 1år!
Älskar hjärtat!
Här är mina tre. Texten är den första jag gjorde i våras någon gång och är från en av mina favoritlåtar och ett minne av min förra häst. Blixten gjorde jag lite spontant för drygt två månader sedan och står för min svarta katt som heter Blixten. Hjärtat gjorde jag för drygt en månad sedan. Det står "mamma pappa johan" för min familj.
Jag har beslutsångest deluxe. Har en tid imorgon hos tatueraren och velar som besatt mellan två motiv! Jag vill ju ha båda och båda ska dit, så frågan är vilken som ska sättas på plats först... Wääääh!