Trott
Trådstartare
Så känner jag lite med min under bröstenHöftbenen tyckte jag inte var så farligt! Men upp mot magen/naveln tror jag skippar skuggning och färg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så känner jag lite med min under bröstenHöftbenen tyckte jag inte var så farligt! Men upp mot magen/naveln tror jag skippar skuggning och färg
Höftbenen tyckte jag inte var så farligt! Men upp mot magen/naveln tror jag skippar skuggning och färg
Hehe, kan du ju inte göööra.. "Det blir fint när det är färdigt.."
Mina går inte lika högt upp som dina, men jag fick veta att jag har mer känsel på vänster sidan när jag gjorde mina.. höftbenet på vänster sida var inte så kul om jag säger så.. Det är också anledningen till att jag valde att göra min revbenstatuering på höger sidan..
Så är det ju, bara 3 timmar kvar, sen är det ju faktiskt över, det får jag allt genomlida!
Var också känsligare på ena sidan, men min var högersidan... tror han får ta och börja med den nästa gång, haha.
Vart tatuerar du dig? (iom att du frågade om vattenfärg i skåne) Vill hitta en tatuerare att lita på som inte finns på andra sidan atlanten...
Vi har gemensamma vänner och det jag vet är att hon har tatuerat ett tag och är väldigt konstnärligt lagd, så det verkar positivt hon är mycket trevlig också!KL
Hittade en skåning som gör helt underbar vattenfärg (tips!). Mina på Hawks and Sparrows. Någon som har erfarenhet/vet något om henne? Hon verkar inte vara på aktiv på sociala medier, så känns som ett hon får kunder genom rykte.
Har gjort klart min underarm idag och fixat ett par småsaker på min sleeve. Så himla nöjd
Fick tråkiga nyheter av tatueraren idag.. Pga personliga skäl måste tatueringen skjutas upp. Igen. men vad gör det? Har väntat flera år på att fixa denna, några månader till är ju ingenting. Det största problemet för mig är väl att jag ska hålla mig från att sätta sprätt på pengarna jag sparat ihop till tatueringen
Om två veckor har jag en tid bokad, tre timmar. Tänker att jag ska göra en Pegasus i vattenfärg men måste hitta en Pegasus som känns rätt.
Kan eventuellt vara världens mest oplanerade tatuering
Jag tänkte direkt på denna..
Den är härlig i färgerna men jag är inte så "wow förtjust" i den.. men Pegasus
(Bild lånad från google btw..)
Jag vet inte jag har åkt till Göteborg för två av mina. Har tid den 17 nov på Wall Street tattoo hos Jon, i centrum så får se hur det går gå inte till "redrum tattoo" i karsholm. Eller ja om du inte vill ha ett orginal och det är nått superenkelt kanske du kan dit men jag är inte nöjd med det han gjorde, den på skuldran (indiantjej) har han gjort på mig. Finns bild i förra tråden. I början var jag nöjd, sen insåg jag hur klumpigt gjord den var... den ska täckas över med annat motiv hos Jon i november förhoppningsvis@Trott
Vart fasiken tatuerar man sig här? Finns det några roliga studios?
Saknar mig gamla goa, som har roliga drop-in-tema dagar och typ är awesome.
Jag vet inte jag har åkt till Göteborg för två av mina. Har tid den 17 nov på Wall Street tattoo hos Jon, i centrum så får se hur det går gå inte till "redrum tattoo" i karsholm. Eller ja om du inte vill ha ett orginal och det är nått superenkelt kanske du kan dit men jag är inte nöjd med det han gjorde, den på skuldran (indiantjej) har han gjort på mig. Finns bild i förra tråden. I början var jag nöjd, sen insåg jag hur klumpigt gjord den var... den ska täckas över med annat motiv hos Jon i november förhoppningsvis