Oj vilken rolig tråd
Jag har velat tatuera mig sedan jag var 16. Såhär i efterhand är jag glad att jag inte gjorde det då. 16 åriga jag och 32 åriga jag har inte riktigt samma smak om man säger som så
Ska jag tatuera mig så vill jag att det ska tatueringar som kanske inte behöver gå att dölja men som man inte tänker på vid första anblicken.
Jag skulle vilja ha min sons namn på utsidan av underarmen (ev. med födelsedatum också). Dock kommer vi försöka med ett barn till i år så det lämpligaste är väl att vänta tills vi förhoppningsvis har två och tatuera in bägge namnen på en gång?
Jag tänker mig ungefär såhär som Elaine Eksvärd har det (inte i samma stil dock)
Sen skulle jag vilja ha två små små fåglar på insidan av handleden som en symbol för min och min mans kärlek. Känns som ett klokare val än hans namn om det mot förmodan skulle skita sig ngn gång i framtiden.
En liten tatuering på en elefantfamilj vill jag också ha på något lämpligt ställe
(Inte i nacken dock)
Och sedan är jag lite kär i tanken (just nu iaf, får känna på den karamellen ett tag) att ha en större tatuering på ena halvan av ryggen (typ)
Antingen i färg för att bryta av mot alla andra som kommer vara i svart
Eller fortsätta med det lite mer klassiska svarta temat?
Så, nu kommer det en massa newbie frågor till er experter..
Vad tror ni om dessa motiv/ placeringar?
Hur ont gör det?
Hur mycket kostar det på ett ungefär?
Finns det ngn duktig tatuerare här i Skåne? (Bor utanför Landskrona)