Dammsugare + pelikan = flamingo.. underbart!
Same same
Önskade alltså flamingo och kotte. Bland annat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dammsugare + pelikan = flamingo.. underbart!
@Hyacinth Åh, så fin! Och väldigt egen!
Hmm, jag känner att jag hade också velat ha något sånt där super-eget, men sen kommer jag inte på något och då känns det som om "jamen man kan ju inte tatuera sig bara för att", men jo, det kan man ju faktiskt, bara för att det är snyggt... haha, blir galen på mig själv och mina tankar^^. Men, en färdig idé som sen blir lite customiserad kan kanske bli en bra kombo...
//r
@Hyacinth Hmm mjo men som sagt, kmr inte på... men får visa min bild o säga lite ändringar jag vill ha o att hon kan ändra lite till som hon vill me =) Blir nog bra.. Har ändå funderat på den i år o dar så^^ haha. Hur lång väntetid var det när du bokade tid? Hur länge sen är det du gjorde den?
//r
Du är galen.Jag gjorde den på tatueringsmässa i Köpenhamn, rätt spontant.
Du är galen.
Hade aldrig gissat att du är tatuerad.
Har en till. En värre.
Jag är väldigt sugen på en tatuering nu, men jag är så rädd för att jag inte skulle bli nöjd!
Jag vill göra en stövare som springer antingen ner från överarmen mot underarmen där det ska finnas en räv i "watercolor".
Jag vill ha stövaren realistisk och jag känner att det absolut inte bara är att tatuera över om jag inte blir nöjd då jag inte vill ha något annat motiv.
Räven känns hyfsat enkel ändå, eftersom den ändå ska vara lite "drömlik" så gör det inget om den inte blir perfekt men stövaren känns det värre med.
Jag har sett mycket duktig tatuerare men bara motiv som är stilla och inte i rörelse och då vågar jag inte få dit och hoppas på det bästa
Jag hade gärna betalat för en skiss hos en tatuerare jag tror skulle fungera men måste hitta några förstDet som är så synd med förskottsbetalning eller betalning för skiss (även om det är en självklar grej),
annars hade man kunnat be diverse tatuerare skissa upp något åt dig så du har nåt att gå efter.
Det som är så synd med förskottsbetalning eller betalning för skiss (även om det är en självklar grej),
annars hade man kunnat be diverse tatuerare skissa upp något åt dig så du har nåt att gå efter.
Därför jag skrev att det är en självklar grej.Jag tycker det är okej, det tar tid att rita upp något.
@sssofiieh Jag tror att motivet kan passa fint på överarmen. Är dock lite nyfiken på varför just en drake?