TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4

Verkar som jag ställt rätt diagnos,man borde nog bli läkare..:angel:

Nähä,nu får det var slut på slöandet,hästarna vill ha lunch!

Mot höskull.....nä förlåt,hästhagen!:D

Ja, internetläkare kommer stort nu...hihi!

En fråga, bor du nära Falkenberg? Ska hämta transporten på lördag och är nyfiken på vägunderlaget.

S.

Ha,ha ni är härliga:D

Här är det runt nollan idag och solen kikar fram lite försiktigt.
Idag är jag hästledig det händer inte så ofta, springer nog ut och lunch fodrar i alla fal så jag får se dom på lite närmare håll.
Dottern har morgon fodrat och mockat idag då hon inte börjar skolan förrän i morgon.

Och jag får väll städa och tvätta lite för att hålla undan den värsta skiten:grin:
Sen blir det till att fara till jobbet igen.

Ja,det gör jag,ca 1,5 mil ifrån Fbg. Vägarna är helt ok.
Var ska du hämta transport?

JJJJapp, vi är härliga!!!!:laugh:

Här skiner solen med, men det blåser så kallt, har ca 1+. Funderar på att gå upp till ridhuset efter mockningen om en stund.

S.

Jistanes vilken läsning en vardagsmorgon,höskulle,bil,lammkött.Vad i all världen har ni spetsat morgonkaffet med?:o

Ok,inte så långt härifrån!
Bor efter 154:an mellan Fbg o Ullared.
Har du tid ork o lust,får du gärna titta in! Fast då får du köra liiite längre,du måste ju en bit inåt landet från E6 sett.Bor bortom Glommen om du kommer norrifrån

Nä,nu MÅSTE jag hasa mej ut,innan den stackars svultne nsv förvandlas till ett rabiat människo- och hästätande monster:D
Han kan dö om han inte får tugga på 10 min......:p

Hmm ska ju in till stan o handla,får väl smita in på bolaget o bunkra lite då:d
Ja just det min hovis kommer ju imorgon så då ska ju mutan inhandlas oxå:D

Akta baken om han är hungrig,kan ju bli liiite jobbigt att stå vid datorn,hmm eller annars så får det bli magläge med en laptop:D

Nu vet jag inte vad du har men har du ett handikapp eller annat problem som påverkar arbetsförmågan så be er läkare skriva ett intyg om detta och ge till arbetsförmedlingen. Då kan ni få stöd i form av ekonomiskt bidrag till ag samt specialutrustning som kan behövas.

Jag har fått bord, stol etc samt lönebidrag till ag. Något som kan hjälpa till för att få jobb. Fråga mig pengar förstår ag.

Jag tillhör de som är väldigt asocial och det är inte positivt his alla. Hellre få bra vänner än många som inte förstår att man ibland behöver sova mycket.

Kära hjärtans allihopa... Blir ledsen när jag läser att ni känner er som samhällsparasiter, onödiga,ensamma och bortglömda.... :cry: Alla människor är nödvändiga och behövda... Ni är vackra,kapabla,starka,unika kvinnor i er glansålder...TRO INGET ANNAT!!!!! Håll era huvuden högt och stolt för ni förtjänar endast det bästa och det väntar runt nästa hörn...Jag lovar....

Här är det vackert väder, lagom kallt och med det där speciella ljuset som bara finns här i Norr... Alla morgonsysslor är gjorda så nu är det lite mer java innan stalltjänst....

Vi kommer från Ulricehamn och kör över Svenljunga och Ullared. Hör av mig om vi tittar in men jag tror inte det med tanke på att vi har transporten med oss hem. Blir bökigt. Dessutom är gubbe och tre flickor med. Had jag kört själv så...

S.

Flera sidor till:) Får läsa senare, har hovslagaren i stallet, bara byter om...

Kära hjärtans allihopa... Blir ledsen när jag läser att ni känner er som samhällsparasiter, onödiga,ensamma och bortglömda.... :cry: Alla människor är nödvändiga och behövda... Ni är vackra,kapabla,starka,unika kvinnor i er glansålder...TRO INGET ANNAT!!!!! Håll era huvuden högt och stolt för ni förtjänar endast det bästa och det väntar runt nästa hörn...Jag lovar....

Väl skrivet:bow: kan inte annat än hålla med!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
128 471
Senast: Bubban
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 866
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Hästmänniskan Gamla tant (och gubb-)tråden har avsomnat och jag saknar den. Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
97 98 99
Svar
1 970
· Visningar
143 556
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30