Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
Karin! Jag tycker oxå att du verkar vara en duktig tjej,med skinn på näsan!
Jag skulle gärna lära känna dej IRL! Tyvärr är det ju så att människor man träffar på ett forum,har ju ofta avståndet emot sej
men vi har ju inte så jätte långt.....(nåja....)
Jag drog från mina hemtrakter på vinst o förlust för åtta år sedan,av olika anledningar.Mest för att jag var så less på allt och ville prova på ngt nytt!
Köpte en stor gård med en kompis som oxå hade en handikappad pojke. Vi renoverade o byggde o hade oss och jag tror fortfarande att det hade kunnat bli hur bra som helst,men det sket sej......
Bara att börja om på nytt...
Efter sju sorger o åtta bedrövelser sitter jag här och har det ganska bra.
Jag har iofs haft förmånen att ha jobb hela tiden,även om jag sa upp en fast tjänst för ca 3 år sedan......
Har upplevt att det är väldigt svårt att lära känna nån här,hallänningarna är svåra......(förlåt Tajger!) De få jag umgås med är alla inflyttade.Och jag har verkligen FÅ vänner här!
Men jag har på sätt o vis valt det själv,hellre få vänner än folk som bara vill "ha något" Jag är en generös människa,bjussar både på mej själv o annat.....det danska arvet??Men har tröttnat på utnyttjande o hyckleri!
Kanske är det samma för dej??
Har oxå på sätt o vis valt att leva själv,mkt pga att jag har en son som tar mkt tid,och romantik med huset fullt av pers.ass funkar inte riktigt......
Har än idag inte träffat nån karl som vill komma i fjärde hand....
Son,hundar,hästar,karl
Kanske är det lite lika för dej? Det är ju så att ju längre man lever ensam o inrättar sina rutiner,ju svårare har man att kompromissa.... och även om man vill så tar ju vår livsstil en jädra massa tid,hästar MÅSTE skötas! Eller hur?
Tycker du ska visst göra din op,kanske det gör så mkt till att du får en annan livskvalite?
Ge för allt i världen inte upp!! Det finns något där ute,det är jag säker på!
Du är fö hjärtligt välkommen hit!! Kanske kan det bli ngt bra av det?? Jag är ju hemma hela dagarna,jobbar natt,så skulle lusten falla på så hör av dej!
Jag finns ca 1 timme bort!
Du gnäller inte! Varför måste vi till varje pris upprätthålla en glad o nöjd fasad när vi inte alls känner så? Det måste vara ok att få ösa ur sej ngn gång oxå!