Sv: Tant och gubbe traden part 6
Det här med medryttare går ju vääääldigt bra för mig,
NOOOT
Har lagt ut två annonser här på buke. En är visad 160 ggr och den andra 208. Inte ett enda mail. Jag annonserar på medryttare. se- inte ett enda svar där heller. Jo från en som savarde på fel annons och frågade var i Mark ponnyn stod.....
Ridskolan är lappad sen ett par veckor tillbaka. Ingen som ringt. Där är jag väl lite fundersam om det inte är så att Kellys rykte har satt käppar i hjulet. Hon stod ju i privatstallet där och levde rövare. Satte inte ut namnet på henne av den anledningen men träffade en tidigare ryttare till Kelly när jag var där och satte upp lappen så det kan ju ha kommit ut.
Jag har lagt ut krokar bland hästfolk jag känner.
Nu vet jag inte vad mer jag kan göra...Tips är välkommet
Har funderat på blocket men inbillar mig att hästfolk läser buke lika väl och blocket läser alla möjliga jeppar...
Har inte annonserat i våra tre matbutiker men känner lite samma som blocket där. Men kanske ska jag testa och se vad det ger i alla fall??
Funderar på att lappa ridskolan i Uddevalla i alla fall. Den där taket rasade in på ridhuset förra vintern. Den ligger bara 15-17 min från vårat stall.
Men så är det ju ingen panik heller. Nu har vi ju kommit igång Kelly och jag nu när vi fått ljuset på eftermidagarna. Känner att jag har ända fram till nästa vinter att leta efter en bra medis. Men var hittar man dem???