Tänkte bara skänka ett skratt!

Skitsöta. :love:

Testa att börja hoppa jämfota när du har en hög kossor runt fötterna och dom börjar skutta runt som galningar. :rofl:
Efter några gånger så får du BLICKEN som säger "ska du eller vi börja dansa"? Kossor har en himla skön humor. :D

Åh, jag har gjort den med, tro mig! Ännu bättre var att jag vid det tillfället hade kanindräkt med kuddar innanför!

Tycker faktiskt det här var lite dålig stil av dig @LindgrenV! :mad:

Exakt hur hade du tänkt att jag ska få plats med en massa får,lamm och kalvar i min lägenhet, vava? Taskigt att sukta med sådana sötnosar! :D :love:

Exakt hur hade du tänkt att jag ska få plats med en massa får,lamm och kalvar i min lägenhet, vava? Taskigt att sukta med sådana sötnosar! :D :love:

Förstå då hur det kändes för mig när jag blev uppringd och tillfrågad om jag ville ha de två fåren jag precis visat... Det var ju bara att lösa det! :D

Nä, det har jag verkligen ingen förståelse för! Det var t ex inte alls så jag blev med min förra häst... :angel:

Men då får du se till att skaffa en kanin med:

Lite lång men du ser min poäng? Så slipper du själv skutta omkring sådär, ser jobbigt ut. :D

Mm, det undrar jag också. Jag har ganska nyligt fått kaninkravings men får bittert konstatera att jag inte riktigt har plats med kanin. Och nu får också. Vart ska dom rymmas liksom? :arghh:

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 856
Senast: MiniLi
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 784
Senast: Rosett
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 043
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka