Tänkte bara skänka ett skratt!

så söta :love: :D

Sista filmen med den lille är ju bara helt obeskrivligt söt, har sett den säkert hundra ggr men skrattar lika mycket varje gång! :laugh::rofl::love::D

Hoppsaskutt av glädje!
Min hund brukar hoppsaskutta om jag viftar med en pinne. Eller ännu bättre - om hon har pinnen, men inte jag!

Så söta! :love: Måste filma mina föräldrars hund nån gång. Hennes signatur move är typ att springa allt man kan till något för att avsluta med x antal jämfota skutt *boing, boing, boing* :rofl: Jag påstår att det är papillionen i henne - kallar dem nämligen pappifjong för att det är så mycket studs och energi i de jag träffat :D

Skitsöta. :love:

Testa att börja hoppa jämfota när du har en hög kossor runt fötterna och dom börjar skutta runt som galningar. :rofl:
Efter några gånger så får du BLICKEN som säger "ska du eller vi börja dansa"? Kossor har en himla skön humor. :D

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 332
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 241
Senast: Iamia
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
9 899
Senast: LenaH
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 713
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31