Tänkte bara skänka ett skratt!

så söta :love: :D

Sista filmen med den lille är ju bara helt obeskrivligt söt, har sett den säkert hundra ggr men skrattar lika mycket varje gång! :laugh::rofl::love::D

Hoppsaskutt av glädje!
Min hund brukar hoppsaskutta om jag viftar med en pinne. Eller ännu bättre - om hon har pinnen, men inte jag!

Så söta! :love: Måste filma mina föräldrars hund nån gång. Hennes signatur move är typ att springa allt man kan till något för att avsluta med x antal jämfota skutt *boing, boing, boing* :rofl: Jag påstår att det är papillionen i henne - kallar dem nämligen pappifjong för att det är så mycket studs och energi i de jag träffat :D

Skitsöta. :love:

Testa att börja hoppa jämfota när du har en hög kossor runt fötterna och dom börjar skutta runt som galningar. :rofl:
Efter några gånger så får du BLICKEN som säger "ska du eller vi börja dansa"? Kossor har en himla skön humor. :D

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 856
Senast: MiniLi
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 784
Senast: Rosett
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 043
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
631
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI
  • Te-samo-far, vad är det?

Hund, Katt, Andra Djur