Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har börjat se en del tjejer gå i sk täckkjol. Verkar vara sista skriket typ. Har ni en sån och när har ni den? Verkar vara liiiiiiiiite klumpig när man ser den, förmodligen inte så bekväm men va fan det verkar ju vara modernt iaf............men inte så sexigt
men inte så sexigt
Jag begriper inte?
Vad är klumpigt, i jämförelse? Och sexigt? Varför måste det vara sexigt?
Jag äger ingen men hade jag en skulle den användas när det är kallt. När skulle man annars ha den?
Håller med men då i BYXORTro mig, är det -20 är det VÄLDIGT sexigt att vara varm.
Håller med men då i BYXOR
Om det skulle vara så varför hade inte Shogun det då? Jo för att det inte är smidigt, man blir klumpig och det är bökigtMan har byxor PLUS kjolen=extra varm.
Åh - tack för idén!
Måste skaffa en - perfekt när jag är ute och jobbar!
Det undrar jag ocksåMen hur är man varm om man har kjol?
Men hur är man varm om man har kjol? Då är det väl perfekt med en täckkjol över?
Kjol är vrmt!!
man får en varm luftficka runt benen. Mycket varmare med än lång kjol än med byxor
Åh - tack för idén!
Måste skaffa en - perfekt när jag är ute och jobbar!
Håller med men då i BYXOR
För att inte frysa, eller slippa kommentarer om att du är sexig?
Jo du vissa är det. Jag vet flera ggr då jag fått agera smakråd i ett ridstall när jag varit där. För då ska nya killen komma o titta när dom rider och då måste kläderna sitta där dom ska . Ibland har det väl inte sett sååååååå bra ut å då har jag väl sagt att "var bara dig själv"......därmed har jag inte gjort dom allt för ledsnaPs! Håll i dig nu, Gammeln, men tjejer är inte i stallet för att vara sexiga.