Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att be om ursäkt till bilägarna om man inte vet vilka dessa är, men jag hoppas iaf att samtliga bilägare är informeradeom vad som hänt samt vart de kan vända sig ifall de hittar skador på sina bilar...
(och såpass mkt vett har även 8-åringar, iaf de jag känner, att de vet skillnaden mellan rätt och fel).
Vad anser ni om detta? Jag tycker att det är helt ärligt helt åt helvete fel att ta bort rasterna för barnen, det borde finnas andra straff att tilldela dom istället men fråga är då vad?
Nu är ju straffet mm över, men om en lärare skulle utdela ett olämpligt men icke katastrofalt straff så skulle jag nog ha pratat med läraren om det olämpliga i att göra så framöver. Däremot hade jag inte sagt någonting inför barnet eller krävt att läraren ändrade straffet eftersom jag tror att ett sådant förfarande underminerar lärarens auktoritet.
Du kan tagga ner dig nu.
Bilarna som dom kastade på är skolpersonalens så dom är självklart informerade om det som hände och av den anledningen så vet jag även att bilarna är oskadda trots att inte jag personligen synat varje centimeter av dom bilar som var parkerade vid det tillfället.
Så mycket vett har min 8 åring också.....
och trots det gör han tvärtom?? Trots att barnen redan innan informerats om att det skulle få konsekvenser...
De är barn. Klart att en åttaåring kan göra tvärtemot vad hen får göra, trots att hen vet mycket väl vad som är fel att göra och trots att hen är medveten om konsekvenser. Detta lär varken vara första eller sista gången den här gossen gör tvärtemot vad han blivit tillsagd, men det är så det är att ha barn dessvärre.
och ärligt talat så tror jag inte att lärare orkar bemöda sig med att kolla alla bilarnas ägare mot vägverkets register för att på så sätt komma i kontakt med dem.
och trots det gör han tvärtom?? Trots att barnen redan innan informerats om att det skulle få konsekvenser...