Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade nog gett mig på att förlänga om det inte är allt för långt du vill förlänga. Kan vara bra att förlänga ”i mitten” av mönstret dock, i och med att den ser ut att smita in efter höftenJag behöver råd. Jag är ingen bra på att ändra mönster, och undrar om det funkar att göra en kort kjol bara längre?
Jag ska sy en chanel inspirerad jacka, men den matchande kjolen är på tok för kort för mig .
Eller är det enklare att ta ett annat mönster på en penkjol och sy den istället?
Visa bifogad fil 111949
/Lizzie
Jag hade nog gett mig på att förlänga om det inte är allt för långt du vill förlänga. Kan vara bra att förlänga ”i mitten” av mönstret dock, i och med att den ser ut att smita in efter höften
Sen är jag långt från expert, men kör på learning by doing
Åh, var har du fått tag i dom tygerna? Vill ju ha allt med scnuzzrar påMina snuzzetyger har kommit! Trycket på jultyget var lite mörkt och dassigt, men men... Det ska bli överdelen till en julklänning (enfärgad kjol) är tanken. Pyjamasschnauzrarna ska bli en "sovtröja" och trosor till mig.
Det gråa tyget blir nog en t-shirt.Visa bifogad fil 110800
Jag skickar en länk!Åh, var har du fått tag i dom tygerna? Vill ju ha allt med scnuzzrar på
Om du känner dig obekväm att ändra mönster så gör den andra (om tyget du ska använda matchar vad mönstret är gjort för), så kan du ju prova dig fram med den andra när du känner för detJag vill ha knälånga kjolar, så jag behöver förlänga minst 10 cm, kanske 15.
/Lizzie
Om du känner dig obekväm att ändra mönster så gör den andra (om tyget du ska använda matchar vad mönstret är gjort för), så kan du ju prova dig fram med den andra när du känner för det
Till mig medJag skickar en länk!
Varför är det så svårt att ta tag i att rita mönster och klippa tyg?? Jag vet hur roligt det är att börja sy men det är lite svårt när inget är klippt haha.