Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite avigt inställd. Mest för att det inte är sömsmån inräknat/utritat och att hon inte vill omvandla sina filer till A0/projektor. Filerna är hopplösa att sätta ihop med pdf stitcher som jag använder vanligtvis till a4 mönster, samma inställningar funkar inte till flera mönster, konstiga marginaler osv.Någon här som testat mönster från hallonsmula design? Vad tyckte ni?
Tack!Jag är lite avigt inställd. Mest för att det inte är sömsmån inräknat/utritat och att hon inte vill omvandla sina filer till A0/projektor. Filerna är hopplösa att sätta ihop med pdf stitcher som jag använder vanligtvis till a4 mönster, samma inställningar funkar inte till flera mönster, konstiga marginaler osv.
Annats är dom väl okej, men eftersom jag bara använder projektor så blir ovanstående för mycket krångel, så bra är dom inte att jag orkar krångla
Vad jag hört är att de kan vara åt det smalare hållet på barnen.
Fel tråd?Näää när hon skrev att hon följde de som köpt mönster för att peka ut de som stal mönster. Jag har massor verkligen massor och jag delar de hejvilt
Jag tror det är ett svar på frågan om hallonsmula som @Madalitso ställdeFel tråd?
Jaha ja, det känns rimligt nu när du säger detJag tror det är ett svar på frågan om hallonsmula som @Madalitso ställde
Jag har testat baggydressen för baby, trevligt och pedagogiskt mönsterNågon här som testat mönster från hallonsmula design? Vad tyckte ni?
Det finns stretchigt mellanlägg vlieselin är varumärkets namn, finns många olika sorter med olika styvhet och klisterknit interfacing?
=det som kallas vlieseline, stretch eller elastiskt mellanlägg i svensk butik?
Det ska strykas på i halsen till en t-shirtklännning. Kommer det alltså att fungera så att det trots limmet stretchar med tyget? Har bara erfarenhet av stelt mellanlägg på vävt tyg så det låter liksom ologiskt för mig att både kunna stabilisera och behålla stretchen.
Så fina!Har blivit två sommarklänningar till dottern