Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det där är nackdelen. Det töar och sen fryser.Samma här. Men de få högarna som finns kvar har gjort att det är snorhalt precis runtom.
Det där fick mig att skratta rakt utNär man råkat rita obcena snopp-bilder på en kartong man trodde skulle kastas men det visar sig att den precis skickats till en lyx-designer
Joråsatteeehhh
Och man dessutom ”signerat sina alster”
Troligen första och sista gången man blev ordinerad att jobba på lager
Man får väl hoppas att han lyckades bryta ett finger eller tvåDet finns verkligen idioter i världen. Jag var på väg ner i p-garaget när det går två svagbegåvade individer rakt över rampen. (Inte tänkt att fotgängare ska ta den vägen ner i garaget.)
Jag kör mellan de två och suckar lite.
Då flippar mannen och slår en hård knytnäve rakt i rutan på min dörr. Rutan höll men ändå. Folk är fan inte rätt ihopskruvade!
I radion sa partiledaren samtal så att de två männen får uttala sig om de menade det som stod i domen.Det är helt och totalt vidrigt!!
Men det trösterika i detta är att det uppmärksammats och bägge är föremål för uteslutning i partiet. Den ena är redan klar och utslängd. Den andra komemr att åka ut idag om jag inte missuppfattat allt.
Så "kvartssamtal" är en rätt slarvig beskrivning av en hel organisation i chock.
Hela grundvalen i partiet är alla människors lika rätt och värde.
/centerpartist
Fast hur färskt var det? Direkt när det kom i media?I radion sa partiledaren samtal så att de två männen får uttala sig om de menade det som stod i domen.
Det där fick mig att skratta rakt ut