sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns som om jag har blivit överkörd. Ont i knäna, huvudet och ryggen. Sitter i soffan med ett tjockt täcke för jag känner mig så frusen. Och vill inte möta knäppisen på jobbet igen. Han är skitskum. Han kliver in alldeles för långt innanför min närgräns. Totalt gränslös. En annan kollega kom spontant till mig igår och sa samma sak. Det är en konstig typ. Fy. Jag hade inte velat jobba ensam med honom, han skrämmer mig mer och mer.

När man råkat rita obcena snopp-bilder på en kartong man trodde skulle kastas men det visar sig att den precis skickats till en lyx-designer

Joråsatteeehhh :angel:

Och man dessutom ”signerat sina alster”

:rofl:

Troligen första och sista gången man blev ordinerad att jobba på lager

Det finns verkligen idioter i världen. Jag var på väg ner i p-garaget när det går två svagbegåvade individer rakt över rampen. (Inte tänkt att fotgängare ska ta den vägen ner i garaget.)
Jag kör mellan de två och suckar lite.
Då flippar mannen och slår en hård knytnäve rakt i rutan på min dörr. Rutan höll men ändå. Folk är fan inte rätt ihopskruvade!
Man får väl hoppas att han lyckades bryta ett finger eller två :devil:

Det är helt och totalt vidrigt!!

Men det trösterika i detta är att det uppmärksammats och bägge är föremål för uteslutning i partiet. Den ena är redan klar och utslängd. Den andra komemr att åka ut idag om jag inte missuppfattat allt.

Så "kvartssamtal" är en rätt slarvig beskrivning av en hel organisation i chock.
Hela grundvalen i partiet är alla människors lika rätt och värde.

/centerpartist
I radion sa partiledaren samtal så att de två männen får uttala sig om de menade det som stod i domen.

Precis kommit hem från hjärtmottagningen, det finns ett blåsljud men både EKG och ultraljud såg bra ut så det var inget att oroa sig för. Han var så himla duktig :love: han låg snällt i nästan 1,5 timme medan de höll på med elektroder och tryckte med dopplern över magen och bröstkorgen. Tom studenten fick prova, det händer nästan aldrig med ettåringar fick vi höra. Nu sover han som en stock :D

Är förvirrad. Köpte en sak från en nätbutik via Tradera. Valde Klarna 14-dagars som betalning. Men det har inte dykt upp något på klarna och när jag loggar in på nätbutiken så står det betalning godkänd? Och inget har dragits från kontot heller? :confused: Får väl kontakta företaget om/när saken dyker upp om det inte finns någon faktura med då.

I radion sa partiledaren samtal så att de två männen får uttala sig om de menade det som stod i domen.
Fast hur färskt var det? Direkt när det kom i media?
Jag är glad och stolt över min organisation som tog tag i det direkt. Mannen är utesluten med omedelbar verkan och Så fort de samlat centerkvinnorna styrelse (idag?) åker kvinnan också ut
Som sagt. Det strider mot exakt allt som partiet står för. Det trista är att knäppskaölarna fick utrymme att verka. Det är över nu.

Jag trögar... vid halv fyra ska jag gå till busstationen, tills dess ska jag väl tröga då antar jag^^. Är för lat för att gå på promenad innan jag ska gå dit.

Följer dubbelmordsrättegången. Gärningsmannen är ju från orten vi bor och vet väl vem det är.
Riktigt obehagligt.

Väntar på att tiden ska gå. Jag har så tråkigt! Funderar på att sy en jacka under tiden. Har ju ändå inget bättre för mig.

Dags att hämta en mugg kaffe och sitta och mysa med den samtidigt som jag ska vara effektiv och vänta på att en kompis kommer och håret torkar effektivitet på hög nivå :p sen ska vi iväg och handla litegrann och jag ska se om hon har lust att ta en sväng på en second hand som ändå är i krokarna dit vi ska, lika bra att passa på när det är bra väder för en gångs skull.
Känner jag henne rätt lär det inte tackas nej att gå in där en stund och sen blir det längre än jag ens anat :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Extremt het häst