sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är värsta sorten,jag väntar på att @EmmaW ska utvärdera medicinen innan jag ger mig på min ortoped eller vc läkare.
Jag sover bra på den och jag har knappt ont längre. Jag har börjat kunna rida igen, jobba bättre och gå långpromenader med hundarna igen så den har absolut gjort stor skillnad för mig. Det är helt fantastiskt att göra en normal rörelse som man vet ska göra ont pga av nervsmärtan och så gör det inte det helt plötsligt. Helt underbart! Jag märker att kroppen håller på att lära om att det inte längre gör ont.
Jag har dock en del symptom kvar i benen i form av annan smärta, vibreringar, vågor och knäsvaghet. Därav att jag ska kontakta en neurolog nu.

Nästa onsdag får jag sovmorgon
Vi har stängt och börjar 08
Ska bli skönt
Det finns ingen annan som vill ta din(a) öppning(ar) i stället? När jag jobbade på förskola så fanns det oftast ett antal personer (bland annat jag) som gärna öppnade för att då sluta lite tidigare i stället. Vi är ju alla olika och vissa föredrar att börja och sluta tidigare, andra kommer gärna lite senare och stannar lite längre. Det är inte så hos er?

Det finns verkligen idioter i världen. Jag var på väg ner i p-garaget när det går två svagbegåvade individer rakt över rampen. (Inte tänkt att fotgängare ska ta den vägen ner i garaget.)
Jag kör mellan de två och suckar lite.
Då flippar mannen och slår en hård knytnäve rakt i rutan på min dörr. Rutan höll men ändå. Folk är fan inte rätt ihopskruvade!

Sitter på bussen till jobbet som vanligt. I em ska jag till vårdcentralen och träffa min nya läkare där. Få iordning mina svåra svettningar och värmevallningar
Sedan iväg och sälja lite akvarie prylar. Och ta emot ett nytt akvarium

Det finns många företag som gärna anställer de utan erfarenhet för att få ner lönekostnader eller träna upp folk från grunden. På mitt företag anställer vi just nu en ung kille utan relevant erfarenhet bara för att han har en fantastisk attityd, verkar intresserad av att lära sig och skulle passa in bra i teamet. Alla de andra sökande hade mer erfarenhet.

Så misströsta inte, även om det suger att få nej så kommer du att få ett ja tillslut. Det är bara att öva på och finslipa intervjutekniken ;) Pepp pepp!

Jo, jag vet att det finns. Jag sitter själv på ett jobb där jag hade ansolut noll erfarenhet innan jag började. Men just handläggare verkar de föredra de som har erfarenhet. Speciellt till föräldravikariaten vilket verkar vara den vanligaste typen av anställning..
Nåja, nu har jag sökt typ allt som fanns på Platsbanken i den kategorin. Får väl se vad som händer. Jag vill göra något annat med mitt liv!

Lyckades somna om men känner mig inte direkt pigg nu.
Dags att snart åka till jobbet. Imorgon är planen vila vila vila.

Hemma med sjukt barn idag. Eller ja, han hade feber igår men nu har den gått ner. Tar sig lite för ena örat men kan lika gärna bero på trötthet som öronproblem.

Det finns ingen annan som vill ta din(a) öppning(ar) i stället? När jag jobbade på förskola så fanns det oftast ett antal personer (bland annat jag) som gärna öppnade för att då sluta lite tidigare i stället. Vi är ju alla olika och vissa föredrar att börja och sluta tidigare, andra kommer gärna lite senare och stannar lite längre. Det är inte så hos er?
Näe det är jag som tagit öppningar för att jag bor så nära :)

Ok är vaken. Har möte 09. Av bara farten är jag för tidig :laugh: Så nu är jag den enda personen på centralen som försöker gå så LÅNGSAMT som möjligt på centralen :rofl:
Jag känner hur hatet från alla stressade pendlare liksom byggs upp mot mig

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar