Haha ja klockan var ca 05:10 här när jag skrev.
Nu sitter jag på jobbet och väntar på första barnet.
Dricker lite kaffe och gör lite pappersarbete
Hoppas du far en bra dag ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja klockan var ca 05:10 här när jag skrev.
Nu sitter jag på jobbet och väntar på första barnet.
Dricker lite kaffe och gör lite pappersarbete
Japp, som gått banans över hela kroppen.Nervsmärta?
Jag sover bra på den och jag har knappt ont längre. Jag har börjat kunna rida igen, jobba bättre och gå långpromenader med hundarna igen så den har absolut gjort stor skillnad för mig. Det är helt fantastiskt att göra en normal rörelse som man vet ska göra ont pga av nervsmärtan och så gör det inte det helt plötsligt. Helt underbart! Jag märker att kroppen håller på att lära om att det inte längre gör ont.Det är värsta sorten,jag väntar på att @EmmaW ska utvärdera medicinen innan jag ger mig på min ortoped eller vc läkare.
Det finns ingen annan som vill ta din(a) öppning(ar) i stället? När jag jobbade på förskola så fanns det oftast ett antal personer (bland annat jag) som gärna öppnade för att då sluta lite tidigare i stället. Vi är ju alla olika och vissa föredrar att börja och sluta tidigare, andra kommer gärna lite senare och stannar lite längre. Det är inte så hos er?Nästa onsdag får jag sovmorgon
Vi har stängt och börjar 08
Ska bli skönt
Det finns många företag som gärna anställer de utan erfarenhet för att få ner lönekostnader eller träna upp folk från grunden. På mitt företag anställer vi just nu en ung kille utan relevant erfarenhet bara för att han har en fantastisk attityd, verkar intresserad av att lära sig och skulle passa in bra i teamet. Alla de andra sökande hade mer erfarenhet.
Så misströsta inte, även om det suger att få nej så kommer du att få ett ja tillslut. Det är bara att öva på och finslipa intervjutekniken Pepp pepp!
Vi fick typ 5 cmHögar?? Här är Det så mycket snö att dom hinner inte göra högar.
Jamen gud vilken bra idé
Fler arbetsgivare än idag behöver inse att anställda är en resurs, inte bara en kostnad...
Näe det är jag som tagit öppningar för att jag bor så näraDet finns ingen annan som vill ta din(a) öppning(ar) i stället? När jag jobbade på förskola så fanns det oftast ett antal personer (bland annat jag) som gärna öppnade för att då sluta lite tidigare i stället. Vi är ju alla olika och vissa föredrar att börja och sluta tidigare, andra kommer gärna lite senare och stannar lite längre. Det är inte så hos er?
@tornblomma ... precis det har. Gor det!
Älskar att sladda med bilen. Mysigt att få hela bilen att släppa lite i en tom rondell eller avtagsvägJag gungar, åker pulka och sladdar med bilen