sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu blev jag fundersam. Ska få en leverans 18:00-22:00 och ett nummer ringde som jag inte kan hitta en massa andra sökningar på som tyder att det kan varit telef.säljare, kan det hända att det är chauffören som försökte leverera nästan 25 minuter innan?
Nej det är inte PostNord. hmmm.
/hallonsaft är fundersam och kanske borde svarat? :nailbiting:
Ring upp??

Paketet har kommit men tydligen fungerade inte portkoden så han tyckte jag skulle gå ner till porten men då förklarade jag vänligt att det inte kommer hända utan det står på lev.info att använd port telefonen eller koden.
(samma bekymmer jag hade med samma företag för inte så länge sedan undrar om det är någon latmask policy dom kör med kanske?)
ja ja skönt det kom så tidigt så har man det klart och slipper vänta på det i flera timmar :up:

Här kommer det senare bli den avancerade maträtten oreganokokt spagetti (färdig att värma) med någon droppe soja och kanske senap. :up:

Paketet har kommit men tydligen fungerade inte portkoden så han tyckte jag skulle gå ner till porten men då förklarade jag vänligt att det inte kommer hända utan det står på lev.info att använd port telefonen eller koden.
(samma bekymmer jag hade med samma företag för inte så länge sedan undrar om det är någon latmask policy dom kör med kanske?)
ja ja skönt det kom så tidigt så har man det klart och slipper vänta på det i flera timmar :up:

Du väntar ett paket, det ringer och du svarar inte, sedan funkar inte portkoden men du vägrar att gå ner och ta emot paketet?

Vän av ordning skulle ju kunna undra om du faktiskt vill ha ditt paket :D

Du väntar ett paket, det ringer och du svarar inte, sedan funkar inte portkoden men du vägrar att gå ner och ta emot paketet?

Vän av ordning skulle ju kunna undra om du faktiskt vill ha ditt paket :D
Ringde innan 18:00 där av att jag inte svarade.
Skrivit tydlig info. om kod och port tfn då det tar en halv evighet för mig att komma ner därför jag har hem.lev. tror inte dom vill eller har tid att vänta den tid det tar för mig att ta mig ner.
Japp vill ha paketet t.om behöver paketet då det innehåller mediciner.
Jag är inte omöjlig men jag vet hur/vad/varför. och försöker få det att fungera för mig och dom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 130
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Headset