Nej inte som jag vet .Hade inte tid med bastu då jag skulle tillbaka på jobbetFinns det ingen bastu i byn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte som jag vet .Hade inte tid med bastu då jag skulle tillbaka på jobbetFinns det ingen bastu i byn?
Grattis!
Latmasken här avgjorde att det blev rester till middag....
Ring upp??Nu blev jag fundersam. Ska få en leverans 18:00-22:00 och ett nummer ringde som jag inte kan hitta en massa andra sökningar på som tyder att det kan varit telef.säljare, kan det hända att det är chauffören som försökte leverera nästan 25 minuter innan?
Nej det är inte PostNord. hmmm.
/hallonsaft är fundersam och kanske borde svarat?
Aldrig på nummer jag är tveksam på finns för mycket konstiga samtal nu för tiden.Ring upp??
Paketet har kommit men tydligen fungerade inte portkoden så han tyckte jag skulle gå ner till porten men då förklarade jag vänligt att det inte kommer hända utan det står på lev.info att använd port telefonen eller koden.
(samma bekymmer jag hade med samma företag för inte så länge sedan undrar om det är någon latmask policy dom kör med kanske?)
ja ja skönt det kom så tidigt så har man det klart och slipper vänta på det i flera timmar
Ringde innan 18:00 där av att jag inte svarade.Du väntar ett paket, det ringer och du svarar inte, sedan funkar inte portkoden men du vägrar att gå ner och ta emot paketet?
Vän av ordning skulle ju kunna undra om du faktiskt vill ha ditt paket
Karate kid goes trainTågresan hem från jobbet är lite mer spännande idag än vanligt. Flera av dörrarna går inte att öppna så vi får mest hoppas på att komma av. Tågvärden rekommenderar användandet av våld.
Och det kallar du latmask??Latmasken här gör hemgjord pizza
Karate kid goes train