sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår snöade det vågrätt här. När jag gick hem från apoteket fick jag snöflingor i halsen. Host host!
Behövde inga broddar! Det var packad snö och knappt halt alls.
:banana:

Mitt glassfrossande på sistone har inte varit bra, gått upp 3,3 kg i februari. Kan låta lite men nu väger jag 137 kg. :(

Jisses så halt det är bitvis ute på vägarna. Och kallt! Ser fram mot en kväll i blåst, kyla och snöfall med ställverk utomhus jag :up: :wtf:

Skulle ta tag i och fixa det där som vissa i loppisstyrelsen var griniga om, och så fanns inte all info jag behövde :banghead:

Syster är i Torup idag. Det är så avslappnat att sitta och tamma med henne. Hon låter som ett skadeskjutet djur och bara väntar på att jag ska be om ursäkt för att jag har en löjlig ickeriktig cancer och är så oempatisk.

Hundpromenaden avgjorde att det inte blir någon ridtur idag, det var kallt - brrrrr :eek:
Efter en kopp kaffe framför kaminen (som får gå för högtryck nu) har jag iallafall tinat upp ;)
Nu ska jag gå och röja i juniors rum... ommöblering och ny tv-bänk ska installeras, det står på schemat idag :p
Det ska gå från skolbarnsrum till tonårshangoutlya... :cautious:

Syster är i Torup idag. Det är så avslappnat att sitta och tamma med henne. Hon låter som ett skadeskjutet djur och bara väntar på att jag ska be om ursäkt för att jag har en löjlig ickeriktig cancer och är så oempatisk.

Be henne dra åt varmare trakter :devil: *ja, jag är en trött och grinig kärring idag pga för lite sömn*

Edit: Om du vill kan jag göra det :angel: Jag känner att jag behöver avreagera mig och vill inte utsätta mina stackars snälla kollegor :p :D

Först översvämning och nu inget vatten alls. Himla bra vecka det här :up: :cautious:
Det var problem hos mig åxo vatten frös i vägen mellan badrummet och tvättstuga .men det tinar jag med hårtorken . Kändes lite surt då jag hade varit lite i -31 och jag var sjöblöt och frös rätt ordentligt så var vatten fruset då jag tänkte ta en varm dusch och tina upp lite

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 130
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar