Helt okej förmiddag på jobbet. Jag har inte varit på avdelning på typ två veckor så jag är lite off
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej någon cancer är det inte än, men det känns surt ändå. Hade föredragit dom vanliga cellproven framför kolposkpi alla dar i veckan.Går det att se något positivt i det? Cellförändringar är inte nödvändigtvis cancer.
Ja såklart man vill vara frisk. Hoppas det går bra!Nej någon cancer är det inte än, men det känns surt ändå. Hade föredragit dom vanliga cellproven framför kolposkpi alla dar i veckan.
Ja, det kan ta upp till ett år innan det försvinner. Förra kolposkin visade ingenting, men senaste cellprovet visade på det. Men det är väl bra att de har koll ändå.Ja såklart man vill vara frisk. Hoppas det går bra!
Andas och låt dig inte påverkas!Syster är i Torup idag. Det är så avslappnat att sitta och tamma med henne. Hon låter som ett skadeskjutet djur och bara väntar på att jag ska be om ursäkt för att jag har en löjlig ickeriktig cancer och är så oempatisk.
Andas och låt dig inte påverkas!
Syster är i Torup idag. Det är så avslappnat att sitta och tamma med henne. Hon låter som ett skadeskjutet djur och bara väntar på att jag ska be om ursäkt för att jag har en löjlig ickeriktig cancer och är så oempatisk.
Jag backar upp dig,den där systern skulle egentligen ha en stor smäll.Be henne dra åt varmare trakter *ja, jag är en trött och grinig kärring idag pga för lite sömn*
Edit: Om du vill kan jag göra det Jag känner att jag behöver avreagera mig och vill inte utsätta mina stackars snälla kollegor
Be henne dra åt varmare trakter *ja, jag är en trött och grinig kärring idag pga för lite sömn*
Edit: Om du vill kan jag göra det Jag känner att jag behöver avreagera mig och vill inte utsätta mina stackars snälla kollegor
Jag backar upp dig,den där systern skulle egentligen ha en stor smäll.
Det var problem hos mig åxo vatten frös i vägen mellan badrummet och tvättstuga .men det tinar jag med hårtorken . Kändes lite surt då jag hade varit lite i -31 och jag var sjöblöt och frös rätt ordentligt så var vatten fruset då jag tänkte ta en varm dusch och tina upp liteFörst översvämning och nu inget vatten alls. Himla bra vecka det här