sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Började dagen med möte hos arbetsförmedlingen. Var ju bra att jag fick besked om skolan precis innan, så nu behöver jag inte gå dit mer. Kändes skönt att inte boka in ett nytt möte :D

Sen fick maken iväg mig till en till bilhandlare och ve å fasa! Jag hittade en bil jag faktiskt gillade, såpass att det var den första jag velat provköra och dessutom gillade ännu mer efter körturen :nailbiting: :nailbiting:
Så jaha, vad gör vi nu då? Vi har velat köpa ny bil i typ 4 år. Kanske borde slå till nu när allt klaffade :p Maken gillade den med! Enda nackdelen är färgen men om det är enda kompromissen så :p
Tänker inte skvallra om vad det är för någon än så nån kniper den :sneaky:
Men blir rädd för mig själv när jag hittar en bil jag vill köpa för det är något jag hatar att lägga pengar på :laugh:

Nu blir det en latte :d

Vi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar :love:
E7DB788B-163D-49A2-A789-B19BC9FD8959.webp

G'morgon.
Jag har fortfarande ont i armen efter att jag satt och holl upp den i gar kvall, sa jag kunde fa tackning for wifi. :cautious: Nu har jag riggat upp en anordning i gardinen for telefonen och det ser ut att funka just nu i alla fall.
Det ar dags att forsoka hitta en bra frissa :nailbiting: som kan kapa av lite pa min man. Jag blir tokig nar jag har har i hela ansiktet. Tyvarr brukar mina "spontan klippningar" resultera i an storre katastrofer, sa vi far se. En promenad i oknen ar ocksa pa schemat ... och sedan kanske en promenad over gransen till Mexico.:)

Nu blev jag fundersam. Ska få en leverans 18:00-22:00 och ett nummer ringde som jag inte kan hitta en massa andra sökningar på som tyder att det kan varit telef.säljare, kan det hända att det är chauffören som försökte leverera nästan 25 minuter innan?
Nej det är inte PostNord. hmmm.
/hallonsaft är fundersam och kanske borde svarat? :nailbiting:

OMG. Maken har ringt och reserverat bilen :nailbiting:
Plötsligt händer det :rofl:
Världens längsta impulsköp, typ sisådär 4-5 år om affären blir av :D

Impulsköp i detta fallet = man letar bil i flera år och sen när man väl hittar en så känns det som ett impulsköp bara för att affären lär ju inte ha 20 på lager och lägga undan en åt oss i 6 månader så vi får tänka igenom det ordentligt :p
Så det känns banne mig som ett impulsköp trots att det inte är det O_o
Nästan lite värre än att köpa hus faktiskt men principen är typ samma där. Finns idag borta imorgon :p

Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 130
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Kalla hamburgare