Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar
Visa bifogad fil 11768
Åh vad härligt!Vi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar
Visa bifogad fil 11768
Ta erbjudandet direkt @Marita73 när @athena_arabians är så generös med ork och tid, jag filmar gärna showenBe henne dra åt varmare trakter *ja, jag är en trött och grinig kärring idag pga för lite sömn*
Edit: Om du vill kan jag göra det Jag känner att jag behöver avreagera mig och vill inte utsätta mina stackars snälla kollegor
Såå härligt steg framåt verkligen.Vi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar
Visa bifogad fil 11768
Ta erbjudandet direkt @Marita73 när @athena_arabians är så generös med ork och tid, jag filmar gärna showen
Finns det ingen bastu i byn?Det var problem hos mig åxo vatten frös i vägen mellan badrummet och tvättstuga .men det tinar jag med hårtorken . Kändes lite surt då jag hade varit lite i -31 och jag var sjöblöt och frös rätt ordentligt så var vatten fruset då jag tänkte ta en varm dusch och tina upp lite
Börjar det luta åt hemgång?Årets mest avundsjuka katt Husses knä är faktiskt hans knäVisa bifogad fil 11770
Kanske om en-två veckorBörjar det luta åt hemgång?
Lillebror det där är lillasyster och hon kommer kräva lite uppmärksamhet men du får vara lika tolerant mot henne som Boll och Kakan var mot dig när du var liten, okej? deal?Årets mest avundsjuka katt Husses knä är faktiskt hans knäVisa bifogad fil 11770
Grattis!Fick besked idag, jag blev antagen till komvux
Så nu ska jag börja studera, å är supernervös
Dricka klart latten och sen gå med mini till förskolan
Latmasken här avgjorde att det blev rester till middag....Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig