Men visst hyr ni väl? Kan inte hyresvärden hjälpa er?
Jo vi hyr. Han har isolerat lite extra, inget annat.. Vet inte riktigt vad mer vi kan göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men visst hyr ni väl? Kan inte hyresvärden hjälpa er?
Jag tycker de är helt okej, de rosa är godast.Oh, jag vill prova Polly zoo. Är de goda?
Nej, inte ens maken tyckte dom var så goda och han är en riktig godisråtta!Oh, jag vill prova Polly zoo. Är de goda?
Har någon varit ute hos er och kollat? Alltså en rörmokare?Jo vi hyr. Han har isolerat lite extra, inget annat.. Vet inte riktigt vad mer vi kan göra.
Hoppas det blir till Långtbortistan eller Bortomhorzstos,Nu är det officiellt
Exet flyttar nån annanstansVisa bifogad fil 11776
Skulle inte du strunta i honom?Nu är det officiellt
Exet flyttar nån annanstansVisa bifogad fil 11776
Polybilar! Det är KNARK! Jag vill ha!Jag tycker de är helt okej, de rosa är godast.
Fast jag föredrar nog Polly bilar framför dessa ändå.
Visa bifogad fil 11775
Haha det gör jagSkulle inte du strunta i honom?
Hoppas du mår bättre imorgonJag har presentationsseminarium i morgon, jag ska hålla en "föreläsning" på 20 min, jag håller på att bli tvärsjuk, halsen gör ont och huvudet känns fyllt av snor. Det blir till att ta en massa piller och ha te med sig in som jag kan dricka av. Tack och lov att maken har ett ärende åt det hållet så jag får åka bil till universitet och hem igen istället för att knöla med buss och tåg.
Ja fast du bemödade dig om att skriva om det här ... hoppas ni flyttar åt olika håll.Haha det gör jag
jag var ute på kvalster av annan anledning
Jag har löst ut brandlarmet under potatiskokning en gångHett tips: Sätt dig inte och försök jobba med din trötta feberhjärna och glöm bort potatisjävlarna du finfördelat i atomer för att de ska bli klara snabbare under ditt vansinniga stormkokande.
Det känns snudd på som en bedrift att lyckas bränna potatis.. Ingen bra dock..
Jag som är sååå hungrig! Nu äter jag proteinet utan potatisjävlarna..
Har någon varit ute hos er och kollat? Alltså en rörmokare?
En till som multitaskar vid matlagning?Jag har löst ut brandlarmet under potatiskokning en gång