sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oh, jag vill prova Polly zoo. Är de goda?
Jag tycker de är helt okej, de rosa är godast. :)
Fast jag föredrar nog Polly bilar framför dessa ändå. :p

image.webp

Hett tips: Sätt dig inte och försök jobba med din trötta feberhjärna och glöm bort potatisjävlarna du finfördelat i atomer för att de ska bli klara snabbare under ditt vansinniga stormkokande.
Det känns snudd på som en bedrift att lyckas bränna potatis.. Ingen bra dock..

Jag som är sååå hungrig! Nu äter jag proteinet utan potatisjävlarna..

Polly vet jag vad det är, bilar vet jag vad det är, zoogodisar vet jag vad det är men vad är det ni snurrar om nu egentligen? Kan tillägga att jag inte kan se bilder nu av någon anledning, kanske finns svaret där?
/hallonsaft som inte ens sneglar på godis längre i affären.

Jag står i bostadskö på annan ort.
Ska ringa och se hur kön ser ut mm för det finns massor av jobb på den orten till hösten sen. får erbjudanden om lägenhet där lite nu och då men nån med längre kötid får den än så länge haha
Kommer bo närmare mina kusiner och närmare mamma och pappas grav

:arghh: Jag har presentationsseminarium i morgon, jag ska hålla en "föreläsning" på 20 min, jag håller på att bli tvärsjuk, halsen gör ont och huvudet känns fyllt av snor. :banghead: Det blir till att ta en massa piller och ha te med sig in som jag kan dricka av. Tack och lov att maken har ett ärende åt det hållet så jag får åka bil till universitet och hem igen istället för att knöla med buss och tåg. :up:

:arghh: Jag har presentationsseminarium i morgon, jag ska hålla en "föreläsning" på 20 min, jag håller på att bli tvärsjuk, halsen gör ont och huvudet känns fyllt av snor. :banghead: Det blir till att ta en massa piller och ha te med sig in som jag kan dricka av. Tack och lov att maken har ett ärende åt det hållet så jag får åka bil till universitet och hem igen istället för att knöla med buss och tåg. :up:
Hoppas du mår bättre imorgon

Hett tips: Sätt dig inte och försök jobba med din trötta feberhjärna och glöm bort potatisjävlarna du finfördelat i atomer för att de ska bli klara snabbare under ditt vansinniga stormkokande.
Det känns snudd på som en bedrift att lyckas bränna potatis.. Ingen bra dock..

Jag som är sååå hungrig! Nu äter jag proteinet utan potatisjävlarna..
Jag har löst ut brandlarmet under potatiskokning en gång :angel::angel::angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 132
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?