Haha som om jag skulle utsätta mig för nåt dylikt igenJa fast du bemödade dig om att skriva om det här ... hoppas ni flyttar åt olika håll.
Nej nu är det jag och katten.
Till skillnad mot vad som påstås så klarar vi oss rätt bra jag och katten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha som om jag skulle utsätta mig för nåt dylikt igenJa fast du bemödade dig om att skriva om det här ... hoppas ni flyttar åt olika håll.
Är rören till köket utanpåliggande? Det kan ju vara var som helst på vägen fram till kökskranen,mina rör går tex från toan,genomväggen o sen längsmed väggen under köksskåpen,så skulle det frysa där ställer jag ju fläkten UNDER skåpen,inte i.Nä gubevars det är hyresvärden för snål för! Ska ringa honom igen imorgon och höra vad vi ska göra.
Det låter braHaha som om jag skulle utsätta mig för nåt dylikt igen
Nej nu är det jag och katten.
Till skillnad mot vad som påstås så klarar vi oss rätt bra jag och katten
En anledning till att jag helst inte hyr av privatperson.Nä gubevars det är hyresvärden för snål för! Ska ringa honom igen imorgon och höra vad vi ska göra.
Är rören till köket utanpåliggande? Det kan ju vara var som helst på vägen fram till kökskranen,mina rör går tex från toan,genomväggen o sen längsmed väggen under köksskåpen,så skulle det frysa där ställer jag ju fläkten UNDER skåpen,inte i.
Lite så, hahha. Var nog inte så poppis hos mina house mates just då.En till som multitaskar vid matlagning?
Mannagrynsgröt eller makaroner ?Nu ska jag påbörja min ansträngande matlagning. Pust och stånk
Lite så, hahha. Var nog inte så poppis hos mina house mates just då.
Finmiddag sa jag ju @dobbisHär kommer det senare bli den avancerade maträtten oreganokokt spagetti (färdig att värma) med någon droppe soja och kanske senap.
Du har ingen halm att lägga uppå? Annars funkar ju kutterspån också såklart, torv är ett elände när det är kalltKylan har gjort att hästens torvbädd har frusit Funderar på om man kanske skulle slänga på lite kuterspån, går knappt att mocka nu.