sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
OMG. Maken har ringt och reserverat bilen :nailbiting:
Plötsligt händer det :rofl:
Världens längsta impulsköp, typ sisådär 4-5 år om affären blir av :D

Impulsköp i detta fallet = man letar bil i flera år och sen när man väl hittar en så känns det som ett impulsköp bara för att affären lär ju inte ha 20 på lager och lägga undan en åt oss i 6 månader så vi får tänka igenom det ordentligt :p
Så det känns banne mig som ett impulsköp trots att det inte är det O_o
Nästan lite värre än att köpa hus faktiskt men principen är typ samma där. Finns idag borta imorgon :p

Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig :)

Spännande :up: Du kan väl berätta vilket märke det är iaf? ;) :D #nyfikenienstrut

• Gilla
Reactions: MM
OMG. Maken har ringt och reserverat bilen :nailbiting:
Plötsligt händer det :rofl:
Världens längsta impulsköp, typ sisådär 4-5 år om affären blir av :D

Impulsköp i detta fallet = man letar bil i flera år och sen när man väl hittar en så känns det som ett impulsköp bara för att affären lär ju inte ha 20 på lager och lägga undan en åt oss i 6 månader så vi får tänka igenom det ordentligt :p
Så det känns banne mig som ett impulsköp trots att det inte är det O_o
Nästan lite värre än att köpa hus faktiskt men principen är typ samma där. Finns idag borta imorgon :p

Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig :)

Well ... impulskop vad det galler fordon har vi ocksa lyckats med i dag. Det ser ut som om vi bytte det har ekipaget
IMG_1791.webp

Det ar ett himla elande att vara mitt pa gransen av en tidszone. :banghead: Telefonen visar att klockan ar 10 medan datorn visar att den ar 9.:crazy: I Californien, vilket ar var vi ar, om an bara meter fran gransen, ar klockan nu 9, medan i Arizona ar klockan 10 pa kvallen. SA i morgon nar jag har ett mote klockan 10 ... hur manga tror att jag kommer i ratt tid?:arghh:

Det ar ett himla elande att vara mitt pa gransen av en tidszone. :banghead: Telefonen visar att klockan ar 10 medan datorn visar att den ar 9.:crazy: I Californien, vilket ar var vi ar, om an bara meter fran gransen, ar klockan nu 9, medan i Arizona ar klockan 10 pa kvallen. SA i morgon nar jag har ett mote klockan 10 ... hur manga tror att jag kommer i ratt tid?:arghh:
Haha.... Lite lagom förvirrande.... :D !

Sitter här och garvar. Fattas väl ett glas rom och cola så är stämningen på topp.

"Patient lider av kronisk sömnstörning. Sover uselt, vaknar aldrig utvilad, känner en enorm trötthet dagligen".
Ändå får jag ingen hjälp med sömnen i form av sömnmedicin eller liknande..

Skål på er!
-fortsätter smutta på mitt vatten-

Men inte ens typ Propavan eller Melatonin?
Det är ju helt vansinnigt isf!

Sitter här och garvar. Fattas väl ett glas rom och cola så är stämningen på topp.

"Patient lider av kronisk sömnstörning. Sover uselt, vaknar aldrig utvilad, känner en enorm trötthet dagligen".
Ändå får jag ingen hjälp med sömnen i form av sömnmedicin eller liknande..

Skål på er!
-fortsätter smutta på mitt vatten-
Be din läkare skriva en remiss för sömnutredning genom EEG. Eller har du redan gjort en?

Vaknade 6.20. Ca en timme före klockan. Jag måste vara sjuk. :nailbiting:
Nåja, ligger och lyssnar på en av mina spellistor på Spotify. Jag fick ett mail av dem häromdagen, där det stod att mina spellistor saknar mig.
:laugh:
Jag har alltså inte lyssnat på Spotify på jättelänge.

Men inte ens typ Propavan eller Melatonin?
Det är ju helt vansinnigt isf!

Provat dessa och några därtill. De fungerar inte på mig. Melatonin ökade jag till mer eller mindre högsta dos men det var som om jag åt typ sockerpiller.

Propavan ger mig instängdhetskänslor å det grövsta att jag har panik dagen efter. Känner mig instängd i kroppen och har under flera tillfällen medan jag försökt hitta en lämplig dos klöst sönder min kropp dagen efter pga känslan.

Tänk dig att du har en metallbur runt din kropp. Strama åt den så pass att du känner att det är svårt att andas. Du kan inte ens röra magen i den där buren. Din kropp sitter helt fast. Det är så jag känner mig dagen efter :/

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 132
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar