Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar
Visa bifogad fil 11768
OMG. Maken har ringt och reserverat bilen
Plötsligt händer det
Världens längsta impulsköp, typ sisådär 4-5 år om affären blir av
Impulsköp i detta fallet = man letar bil i flera år och sen när man väl hittar en så känns det som ett impulsköp bara för att affären lär ju inte ha 20 på lager och lägga undan en åt oss i 6 månader så vi får tänka igenom det ordentligt
Så det känns banne mig som ett impulsköp trots att det inte är det
Nästan lite värre än att köpa hus faktiskt men principen är typ samma där. Finns idag borta imorgon
Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig
Jag har löst ut brandlarmet under potatiskokning en gång
Jag videochattar med maken, men uppkopplingen är skit
OMG. Maken har ringt och reserverat bilen
Plötsligt händer det
Världens längsta impulsköp, typ sisådär 4-5 år om affären blir av
Impulsköp i detta fallet = man letar bil i flera år och sen när man väl hittar en så känns det som ett impulsköp bara för att affären lär ju inte ha 20 på lager och lägga undan en åt oss i 6 månader så vi får tänka igenom det ordentligt
Så det känns banne mig som ett impulsköp trots att det inte är det
Nästan lite värre än att köpa hus faktiskt men principen är typ samma där. Finns idag borta imorgon
Börja fixa middag nu. Latmasken säger att det blir stuvade makaroner och köttbullar åt barnen, å så får jag se vad jag hittar på till mig
Haha.... Lite lagom förvirrande.... !Det ar ett himla elande att vara mitt pa gransen av en tidszone. Telefonen visar att klockan ar 10 medan datorn visar att den ar 9. I Californien, vilket ar var vi ar, om an bara meter fran gransen, ar klockan nu 9, medan i Arizona ar klockan 10 pa kvallen. SA i morgon nar jag har ett mote klockan 10 ... hur manga tror att jag kommer i ratt tid?
Bara torv hemma, plus att min häst äter halm som det vore höDu har ingen halm att lägga uppå? Annars funkar ju kutterspån också såklart, torv är ett elände när det är kallt
Sitter här och garvar. Fattas väl ett glas rom och cola så är stämningen på topp.
"Patient lider av kronisk sömnstörning. Sover uselt, vaknar aldrig utvilad, känner en enorm trötthet dagligen".
Ändå får jag ingen hjälp med sömnen i form av sömnmedicin eller liknande..
Skål på er!
-fortsätter smutta på mitt vatten-
Be din läkare skriva en remiss för sömnutredning genom EEG. Eller har du redan gjort en?Sitter här och garvar. Fattas väl ett glas rom och cola så är stämningen på topp.
"Patient lider av kronisk sömnstörning. Sover uselt, vaknar aldrig utvilad, känner en enorm trötthet dagligen".
Ändå får jag ingen hjälp med sömnen i form av sömnmedicin eller liknande..
Skål på er!
-fortsätter smutta på mitt vatten-
Men inte ens typ Propavan eller Melatonin?
Det är ju helt vansinnigt isf!
Be din läkare skriva en remiss för sömnutredning genom EEG. Eller har du redan gjort en?
Vilket är ditt närmsta stora sjukhus?Ska träffa en läkare i Mars som jag ska prata med. Har inte gjort en sömnutredning. Det har för övrigt inte ens tagits upp.
Oj vad hon har vuxitVi sitter i bilen, på väg hem för en liten permission på några timmar
Visa bifogad fil 11768