Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
blev avskräckt av trailern. blev ju inte bättre när dom visade hela skiten. har så svårt för svenska filmer och serier. fruktansvärt usla skådisar.
Inte alla skådisar är usla, men dom flesta.
Lite för mycket Grey´s Anatomy wannabee
Missförstå mig rätt, jag äääälskar GA (och Holby, Cod Black mm mm) men tyckte inte det riktigt fungerar i en svensk dramaserie på något sätt
Sen läkaren som skrek "skit i det då" eller vad det var han sa till de anhöriga till den gamla tanten
Kändes väl inte riktigt trovärdigt, eller?
Jag vet inte om det var den allra första scenen, men jag blev kvar i soffan efter BSF och kollade lite på mobilen. När jag tittade upp från den patade en kvinnlig ssk med en otrevlig manlig läkare och skådespeleriet var verklige genomuselt. Jag tittade till och från en stund till men stängde av teven när nästa otrevliga man/läkare dök upp, när de skulle in i helikoptern för att hämta ett hjärta.Såg första scenen. Det räckte.
Känner lite angående hur realistiskt det (inte) är - Beck och liknande kriminalserier får ingen kritik för dess bristande trovärdighet gällande polisyrket. Vad kan det bero på att vi reagerar så starkt på att denna serie inte efterliknar verkligheten?
Känner lite angående hur realistiskt det (inte) är - Beck och liknande kriminalserier får ingen kritik för dess bristande trovärdighet gällande polisyrket. Vad kan det bero på att vi reagerar så starkt på att denna serie inte efterliknar verkligheten?
Så jag tyckte egentligen inte det var så dåligt utan det var ett utslag av Jante. Tackar för informationenJag tycker nog att den var ok. Det är drama, inte dokumentär, det är svenskt och det är en miljö alla kan relatera till. Jag kan tycka att många accepterar så mycket amerikanskt skit, men så snart någon gör en svensk satsning sitter Jante prydligt på första parkett. Hade produktionen varit amerikansk hade dissa-kören bara viskat.