Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har din syn på relationer (tänker i första hand med pojkvän/man/andre hälft etc men kanske även med andra) förändrats under din livstid? Isf hur och vad tror du har bidragit till det?
![]()
Nej inte egentligen tror jag.Har din syn på relationer (tänker i första hand med pojkvän/man/andre hälft etc men kanske även med andra) förändrats under din livstid? Isf hur och vad tror du har bidragit till det?
![]()
Relationsstädare - vilket bra ord. Som yngre såg jag det aldrig som ett alternativ att avsluta varken med vänner, familj eller i en relation; jag försökte bara "göra bra". Nuförtiden vänder jag och går samma sekund som jag bestämmer mig för att det inte är värt det. Klipper band utan att blinka. Min tid är dyrbar.Annars är jag en relationsstädare - jag är väldigt solidarisk mot familj och vänner men när jag känner att någon ”straffat ut sig” så avslutar jag den relationen.
Ingen gräddbakelse här. Hästtjejen Sleepy 10 år och flätor hade en mer pragmatisk tanke om framtida äktenskap. Jag skulle gifta mig med en 90-årig gubbe som hade en stor herrgård och stall; sen skulle jag sätta honom i korsdrag...Sållar mig till skaran som hade en gravt romantiserad bild av förhållanden som ung. Redan som barn visste jag hur min bröllopsklänning skulle se ut, minns att det var någon form av tårtbakelse typ Skönheten och Odjuret fast vit. Det var monogami, "det stora kärleken", för alltid vi två osv.
Ingen gräddbakelse här. Hästtjejen Sleepy 10 år och flätor hade en mer pragmatisk tanke om framtida äktenskap. Jag skulle gifta mig med en 90-årig gubbe som hade en stor herrgård och stall; sen skulle jag sätta honom i korsdrag...![]()