svenska connemara sällskapet ovanligt sega?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
C

CeciliaHeikne

är det scs som är ovanligt sega med att skicka ut det nya ägarbeviset? eller ska det ta såhär lång tid. Visste itne vart jag skulle lägga tråden (hoppas den itne hamnade helt fel)

skickade in ändringarna direkt (ca. 6-7 veckor sedan) uppgifterna om ägarbyte på min connemara dam.

ska det ta såhär lång tid innan man får det nya ägarbeviset?
:confused: hoppas få svar!

Sv: svenska connemara sällskapet ovanligt sega?

ingen av er som läst som har något svar? :crazy:

Jag vet bara att det tog väldigt lång tid innan jag fick min ponnys pass, betydligt längre än 6-7 veckor. De kanske är allmänt sega :smirk:

Är de någonting liknande det irländska förbundet så är de långsamma!!

har hört att man kan få vänta i värsta fall i 4 månader. Beroende hur högt de prioriterar just det passet.

Jag skickade in papper för att få pass till NF föreningen 31/3 och fick dem igår 5/9, så räkna med att det tar tid :bump:

Det är jättemycket fölregistreringar och sådant nu och de prioriteras före ägarbytena. Viktigast är ju ändå att hästen har passet.

Jag reggade en Welsh i vintras det tog EN VECKA. Jag tycker det är konstigt att det ska skilja så mycket.

Marie är ambitiös och bra med papper. Och så hade du nog tur, dvs hon var antagligen inte begravd under ett ton ansökningar.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 803
Senast: corzette
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 691
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 585
Senast: monster1
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 868

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka