Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bakbenen var ju mindre kul.
Så raka kotor!
Tycker många svarta araber har dåliga bakkärror.
En del svarta ser nästan hjulbenta ut.
Är lite förvånad över kommentarerna, en sån ung häst har givetvis inte hunnit att utvecklas färdigt.
Borde väl ni veta om ni har stuteri och uppfödning.
Vad jag kommer ihåg så hade han över 90 poäng av A-domare,
men de kanske inte kan....men man kan alltid bäst hemma i soffan.
Som tur va för mig är jag ingen uppfödare så kan inte känna av denna avundsjuka.
Ps.jag ville bara ge stuteriförslag till som startade tråden. DS.
Det är ju det man använder kunskapen om blodslinjerna till... att öka chansen att få friska, sunda avkommor med bra rastyp och trevligt temperament.Oj, här har de hänt mycket sen sist. Om jag får säga min åsikt så tyckte inte jag den hästen hade ett fint huvud. Då är jag visseligen inte proffs på rasen. Men sen vill jag även tillägga att jag faktiskt inte tycker linjer och sånt är de mest relevanta. Huvudsaken tycker jag är att man avlar på friska, sunda hästar med bra temperament. Sen ska man självklart avla efter hur rasstandarden ser ut. Man ska ju se vad de är för ras. Men hälsa och temperament måste ju ändå vara de viktigaste. Tror säkert att hästen på bilden är trevlig. Men jag personligen föll inte för hästen på bilden.
Oj, här har de hänt mycket sen sist. Om jag får säga min åsikt så tyckte inte jag den hästen hade ett fint huvud. Då är jag visseligen inte proffs på rasen. Men sen vill jag även tillägga att jag faktiskt inte tycker linjer och sånt är de mest relevanta. Huvudsaken tycker jag är att man avlar på friska, sunda hästar med bra temperament. Sen ska man självklart avla efter hur rasstandarden ser ut. Man ska ju se vad de är för ras. Men hälsa och temperament måste ju ändå vara de viktigaste. Tror säkert att hästen på bilden är trevlig. Men jag personligen föll inte för hästen på bilden.
Angående bilden på hästen med väldigt mycket vitt... arab ellerÄr jag helt antik, men jag har fått lära mig en gång i tiden att vita stora tecken på huvud och ben arab inte är önskvärt, Att vitt inte får förekomma som fläckar på kroppen.