Svärmor...

Det missade jag? Hittar inte det.
Jag läste att sambon tyckte hen var snål så därför lagar sambon alltid maten. Det står i första inlägget. Det är det enda inlägg jag hittar i tråden av ts.
Sorry, Jag förstod det som att han ville att ts skulle hjälpa till, men nu när jag läste igen så hittar jag inte heller mer än att han tyckte ts var ego och snål och det var därför han var den som lagade mat. Han kanske hade lagat maten ändå.

Sorry, Jag förstod det som att han ville att ts skulle hjälpa till, men nu när jag läste igen så hittar jag inte heller mer än att han tyckte ts var ego och snål och det var därför han var den som lagade mat. Han kanske hade lagat maten ändå.
Ja det svåra är ju att vi vet väldigt lite om situationen.
Jag tolkar sambon som att hen är nöjd med att ha mamman där. Och då måste ju ts och sambon prata och lösa det.
Dvs om ts vill få vara mer ifred- kan sambon och mamma träffas någon annanstans ibland?
Om ts tycker det handlar om pengar- kan enskild ekonomi vara en idé så sambon får lägga sina pengar på mat till mamma?
Etc

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 571
Senast: Exile
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 397
Senast: alazzi
·
R
Kropp & Själ Detta är väl egentligen inget klassisk "Bukelina Ribbing" case då det är lite mer komplicerat men vill gärna ha utomståendes input. Jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 057
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
5 584
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka