Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det står ju klart och tydligt i första inlägget att det är deras gemensamma barn och att det är svärföräldrarnas enda barnbarn till och med.Är det erat gemensamma barn?
Annars kanske de anser att din unge inte är lika mycket värd som resten av deras blodfamilj.
Träffat mer än en som särbehandlar barn på det viset...
Givetvis.Nog tycker jag att man kan unna ett barn att få skratta.
Jag har svårt att tro att en enda sexåring skulle kunna föra sånt liv och vara så jobbig att hon behöver sägas till i tid och otid (trots att föräldrarna är med). Det du pratar om låter snarare som flera barn som träffar andra barn och triggar igång på det och blir högljudda. Min erfarenhet är dessutom att välvilliga mor- och farföräldrar har en högre toleranströskel än föräldrarna, inte en lägre. Det verkar betydligt mer sannolikt med tanke på uteblivna julklappar mm att farföräldrarna av en eller annan anledning inte är särskilt förtjusta i barnbarn.
Men jag undrar fortfarande över pappans inställning till det hela. Noterar han inte sina föräldrars ovänligheter mot dottern?