Sv - 07 Österbybruk

Sv: Sv - 07 Österbybruk

Jag ska dit, kommer att vara där båda dagarna. Ena dagen på SKK:s utställning och nästa dag på SSPK:s.

En liten buketräff???

Det är ju skitlångt dit för mig, så jag skippar, men fasiken vad sugen jag var.

//E

Okej, jag har bara med mig lilltjejen. Får leta upp dig, tror jag kommer ihåg hur du såg ut...

Meh! :eek: Då kommer jag ju inte hitta dig. Se till att färga tillbaka innan utställningen ;)

Jag ska dit med min whippet och sedan får våran gamla Tibetanska spaniel följa med och gå i veteranklass.

Jag ska ställa på söndagen, beroende på väder så åker jag ev. upp och kikar (och klappar terriers :p ) på lördagen.

Jag skulle gärna ha gått, Österbybruk passar perfekt eftersom vi har lantställe i Forsmark. Men just denna helg är jag på safari i Kenya.... :cry: :( :cry: :(

:D :D

Jag ska dit med BorderTerrier! Går på lördagen.

Liknande trådar

Övr. Hund Nu i helgen är det dags för Stockholms hundmässa igen :) Är det någon annan som ska dit i år? Tävla, ställa ut, publik?
2 3
Svar
57
· Visningar
1 985
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 467
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Det verkar enligt hundstallet som om antalet hemlösa hundar fortsätter att öka: Länk Förra året hade hundstallet en ökning med 50% och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 121
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar