B
**BORTTAGEN**
Det var så jag menade. Vet att jag ibland har lite svårt att uttrycka mig...
Du fick ju mig att förstå vad du menade och då är du inte dålig på att uttrycka dig.......du ska inte underskatta dig själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var så jag menade. Vet att jag ibland har lite svårt att uttrycka mig...
svar till:Man klampar inte in i vilken hästhage som helst i tron om att man kan hantera alla hästar.
jo om man anammar nh kan du göra det,du läser av hästen/ hästarna och de läser av dig.du visar med ditt kroppsspråk vad du vill.
Väldigt få travhästägare har häst enbart för att tjäna pengar .......vill man tjäna pengar finns det betydligt enklare och säkrare sätt
Lägger mig i...Kanske inte enbart, men avgjort huvudsakligen.
Dom inom travet jag känner och/eller i övrigt har träffat, har en sak gemensamt. Snacket om inkörda pengar, kontra kostnader i träning etc.
Att vi talar insprungna pengar och hur fort de kutat är väl att jämnföra med någon som talar om hur högt hästen hoppat, vilken utbildningsgrad den ligger på eller vilken stam den har, vilka poäng den fick osv...
I vilka situationer har du testat detta? Brinnande stall, öga mot öga med tex en björn?Hon gör ALLT jag ber om och hon irfågasätter mig ALDRIG som ledare
Oj, du måste vara en skicklig ryttare..Jag kanske ska tillägga att hon går i form (arbetar perfekt med hela kroppen som hon ska) med vanligt bett på lång tygel