SunCity Roundup 3-5 augusti....

Lenita

Trådstartare
Eftersom tävlingen närmar sig med stormsteg så passar jag på att slänga ut frågan.... ;)
Vilka bukefalister kommer till vår "lilla" tävling nästa helg på Hammarö??? :D

Sv: SunCity Roundup 3-5 augusti....

Bara som publik! Magen skaver numer mot hornet... inge skönt å absolut inte snyggt:D Men jag längtar verkligen efter aff få kolla på alla andra å bli avundsjuk!

jag skall vara där o jobba så jag kommer bara o kolla jag med sen att jag inte rider western utan tycker det bara är riktigt kul att se är en annan sak=)

Kommer på fredag, ska vara "ponnymamma" dotra mi ska tävla för andra gången i fyra klasser är det tänkt. Om vi har tid så kanske kommer vi och tittar på lör och sön måste ju försöka heja fram Hot landers:banana:

vad roligt att det är iaf en som kommer!!

är det inga fler som kommer??

Jodå, jag kommer och tävlar på fredag! :)
Skulle varit med på lördag också, det var dock lite dåligt med boxplatser så jag bestämde mig för att hjälpa till lör/sönd istället!

Jodå, jag kommer och tävlar på fredag! :)
Skulle varit med på lördag också, det var dock lite dåligt med boxplatser så jag bestämde mig för att hjälpa till lör/sönd istället!

Trevligt... :D Funktionärer är det ju alltid behov av....;)

vad roligt att det kommer folk=) ni får vara snälla mot mig som kommer o springa runt o inte veta vad jag skall göra...
skall iaf vara stallpersonal o kolla vacc..=)

Men hej Linda! Hade ingen aning om att du fanns här. Kul.

Åter till trådämnet. Ska rida riding och reining open på fredag, riding beg tror jag det var på lördag, eventuellt efteranmäler jag en till klass. WA riding och reining på lördag eftermiddag, förhoppningsvis får jag rida även i finalen på söndag.

/Ida

vad roligt att det kommer folk=) ni får vara snälla mot mig som kommer o springa runt o inte veta vad jag skall göra...
skall iaf vara stallpersonal o kolla vacc..=)

självklart. :)

vet att sekreteriatet är öppet från 15.00 men vet du när det finns folk som kan kontrollera vacc. så att man kan lasta ut?

*knapp*
jag ska åxå vara med.. springa runt som en yr höna i stallet. med sat.

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 199
Senast: Bison
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 593
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈