större bröst

pernilla_s

Trådstartare
ni som har fått det under graviditet när han storleken börjat ändra sig?

Hade ägglossning för ca en vecka sedan och direkt efter typ började mina bröst växa och under veckan ökat två storlekar.

För tidigt för att vara graviditet tycker jag. Jag har inte ökat i vikt heller. Så mina tankar går även på hormonstörningar eller bröstcancer eller något annat jobbigt. Jupp jag har lätt för att bli nojjig. Förstår inte riktigt vad bröststorleken beror på.

Jag har två barn sen innan så helt borta i roten e jag inte bara nästan :P

Sv: större bröst

Svårt att säga... är nog väldigt olika. Jag märkte att jag var Gravid av just att brösten ändrade sig, tog tester m.m och visade sig att jag var ca 6-7 dagar långt gången i graviditeten. Men kroppen kan säkerligen ändras och/eller påverkas även av ägglossningen m.m... precis som när man ska ha mens eller under tiden, hormoner och grejs. :angel::)

Mina bröst är ganska små och hade blivit större redan när jag testade positivt, tog inte mer än ett par veckor innan det bara fanns en bh som passade, en som varit för stor innan. Nu är dom ganska så jättestora :o

Jag är gravid i v 8 med tredje och mina bröst har minsann inte alls blivit något större. Det blev dom inte med andra barnet heller, bara med första. Sen när bebisen föds blir de stora såklart, annars har jag mest varit öm i bröstvårtorna ett par veckor från v 7 ca.

Direkt, redan innan förväntad mens sku komma så man kunde testa med sticka.

Gravid i vecka 8 med första och runt jag plusade (BIM-4) hade de redan börjat svälla. Nu är de minst dubbelt så stora, så få se vart det hela slutar..

Brösten växte nog tusan direkt i befruktningen när jag blev med min son.
Dock fattade jag inget då jag käka p-piller.

Jag är gravid. Har testat mig och plussade så tydligrn kan brösten börja växa direkt.

Mina bröst växte redan innan jag plussade.. Men de brukar svälla och ömma inför mensen så det va inget säkert gravidtecken.
Men då jag va gravid blev de inte normalstora igen efter några dagar.. Jag plussade i v 4-5 med båda..
Det va även det som min pappa reagerade på när han fattade att jag va gravid:D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 326
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 447
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 557
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Hur gör ni om det visar sig att er partner inte klarar av föräldrarollen så bra som ni båda hoppats..? *långt* Vi visste från början...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
32 542
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar