Storlek på halvblodsföl

min lilla busa som föddes lite tidigt (dygn 320) var 101 cm när hon föddes :love:

Mitt sto (f.03) var 95 cm ca. Hon är nu som 1-åring 150 cm. Mamman är 163 och pappan 168. Jag har hört att äldre ston kan lämna mindre föl vid födseln, men att de växer ikapp så fort de kommer ut. Mitt sto var 18 år.

Min lilla kille e iofs inget halvblod men han var straxt under 90cm när han kom...Mamman e Nsv travare och ca 148cm å pappan eighty eight keys XX är 167cm. Hoppas på att lillkillen ska bli runt 160!

min fölis var 85cm. Mamman är 4 år och ca 128cm, pappan vet bara hästmamman vem det är :o

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: ameo
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 217
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 572
Senast: Sedna
·
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
494

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat

Tillbaka