Ansöker om att slå ihjäl (med baseballträ) musikanläggning någon har satt igång på väldigt hög ljudvolym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ansökan godkändAnsöker om att slå ihjäl (med baseballträ) musikanläggning någon har satt igång på väldigt hög ljudvolym.
Ansökan godkänd
Fun TimesJag bifaller också @MidnightSoul Plus att du kan gärna få hälsa på grannung anläggning samtidigt...
Jag har knäckebrödsmulor i mitt. Vissa bokstäver fattas i texten man skriver. Om man inte trycker extra hårt på dessa knappar.Stör mig något fruktansvärt på mitt tangentbord då bokstaven M fastnar och flera ggr blir det meningar mmmmmed en jäkla massa m!
Jag har knäckebrödsmulor i mitt. Vissa bokstäver fattas i texten man skriver. Om man inte trycker extra hårt på dessa knappar.
@Diabetikern @athena_arabians Plocka loss tangenterna och städa ut då?Jag har knäckebrödsmulor i mitt. Vissa bokstäver fattas i texten man skriver. Om man inte trycker extra hårt på dessa knappar.
@Diabetikern @athena_arabians Plocka loss tangenterna och städa ut då?
Luft på burk och blås ut skiten brukar funka suveränt med ^^Laptop så det ger jag mig inte på. När jag blir tillräckligt irriterad städar jag så gott det går
@Diabetikern @athena_arabians Plocka loss tangenterna och städa ut då?
Efter ett tag så mosar man sönder smulorna så då minskar problemet.@Diabetikern @athena_arabians Plocka loss tangenterna och städa ut då?