Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Titta på play?Det är nån onödig fotbollsturnering på TV4 så de visar inte the Rookie.
Jag har precis börjat se den på Netflix. Efter tre avsnitt är den mycket lovande!Det är nån onödig fotbollsturnering på TV4 så de visar inte the Rookie.
Va bra att det funkaJag körde en askblond! Det blev mycket bättre tack!
Har fortfarande en gul slinga, men den får vara kvar tills mitt frisörbesök i slutet av augusti.
Stackars stackars dig som utsattes för att behöva se småfeta människor. Hoppas att du återhämtar dig snabbt, vilken pärs!Var vid Willys igår och satte oss i bilen för att äta glass efter handlandet. Vi hade rutorna nere och det fläktade skönt. Så kommer en Volvo, slängs in på tvären i rutan mittemot oss, mittemot ingången till affären (vi stod nära för maken använder rollator pga skada). Ut kliver en småfet dam i övre medelåldern, lämnar bilen på tomgång med (till synes) lika småfet karl kvar i bilen, och knatar in i affären (nej, hon var inte rörelsehindrad på något viss, tämligen rask och alert i steget). Kvar i bilen, på tomgång, sitter karln, nöjt fipplande med mobilen.
Alltså, i dessa tider när man ska göra allt man kan för att tänka på klimatet, är sådant här så j-a provocerande
Klimatet får andra tänka på, JAG har minsann bråttom, JAG ska bara..., JAG vill inte svettas några minuter (hade inte behövts i detta fall då det bara hade varit att ta ned rutan eller öppna dörren), JAG vill inte frysa någon minut innan bilen värmts upp (vintertid), osv osv osv.
Håller med om att det är störande beteende, men vad har deras eventuella vikt med saken att göra?
Usch vilken vidrig människosyn.Var vid Willys igår och satte oss i bilen för att äta glass efter handlandet. Vi hade rutorna nere och det fläktade skönt. Så kommer en Volvo, slängs in på tvären i rutan mittemot oss, mittemot ingången till affären (vi stod nära för maken använder rollator pga skada). Ut kliver en småfet dam i övre medelåldern, lämnar bilen på tomgång med (till synes) lika småfet karl kvar i bilen, och knatar in i affären (nej, hon var inte rörelsehindrad på något viss, tämligen rask och alert i steget). Kvar i bilen, på tomgång, sitter karln, nöjt fipplande med mobilen.
Alltså, i dessa tider när man ska göra allt man kan för att tänka på klimatet, är sådant här så j-a provocerande
Klimatet får andra tänka på, JAG har minsann bråttom, JAG ska bara..., JAG vill inte svettas några minuter (hade inte behövts i detta fall då det bara hade varit att ta ned rutan eller öppna dörren), JAG vill inte frysa någon minut innan bilen värmts upp (vintertid), osv osv osv.
Det är asjobbigt!Jag ska lägga schema och är skitstressad över det. Även om jag har gamla schemat att utgå ifrån så är det många ändringar i år som ändrar förutsättningarna. Jag vet inte ens var jag ska börja - har inte lagt (skol)schema förut
Ja, det är SÅ många grejer att hålla koll på - med halvklasser, personal som jobbar i två verksamheter, deltider osv. Och som sagt - jag har inte lagt schemat innan (det var klart när jag började jobba förra året) så det är inte bara jobbigt i frågan att "det är mycket jobb" utan jag känner mig som en idiot. Jag SER inte vad det är jag ska se. buhuuuuDet är asjobbigt!
Det är bättre och större bild på tv:n. Har inte chromecast etc. Men ja nu blev jag sugen på att se på play ... brukar koppla telefonen till tvn med hdmi- sladd men då blir bilden inte så bra som sagt.Titta på play?