Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra att du var den som störde dig först (mest?)Stör mig på att ingen startade en ny tråd.
Har ett grannbarn som älskar att göra just det Älskar att barnet är aktiv men... den kan bolla i timmarStör mig när man stör sig på saker som man inte har rätt att störa sig på. Ett grannbarn spelar fotboll mot tvättstugan som är precis bredvid min lägenhet. Han gör inget fel men jag blir tokig på ljudet ändå.
Gör det! Jag åkte till Grönland. Livrädd. Men man ska göra nåt man är rädd för varje dag har jag hört.Att jag alltid lyckas tycka att allt är så krångligt när det inte är det. Funderar på att jobba lite i Norge (för herregud, LÖNEN!!! ), men det är blanketter och grejjer och referenser och ansökan om norsk autorisasjon mmm.
Stör mig alltså på mig själv, våga vara lite äventyrlig!
Blir jobbigt om man ska göra det varje dag. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på som skrämmer mig varje dag?Gör det! Jag åkte till Grönland. Livrädd. Men man ska göra nåt man är rädd för varje dag har jag hört.
Fy. Årets värsta dag. Nu suger livet rent generellt till i mars.Vintertid.
Verkligen!Fy. Årets värsta dag. Nu suger livet rent generellt till i mars.
Nä då har du ju inget. Men jag har till exempel säga något snällt till mig själv, våga maila den o den, våga gå ut just där i mörker, våga ringa den o den, klättra uppåt, jaa…det finns massor.Blir jobbigt om man ska göra det varje dag. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på som skrämmer mig varje dag?
Jag tänker mer att man kanske bör utmana sig själv ofta. Jag är snäppet för dum för att bli rädd. Nästan nånsin. Så varje dag låter kämpigt.Gör det! Jag åkte till Grönland. Livrädd. Men man ska göra nåt man är rädd för varje dag har jag hört.
Men att säga något snällt till sig själv är ju inget att vara rädd för?Nä då har du ju inget. Men jag har till exempel säga något snällt till mig själv, våga maila den o den, våga gå ut just där i mörker, våga ringa den o den, klättra uppåt, jaa…det finns massor.
Men har du inget så behöver du ju inte göra det.
Agree. OCH som grädde på moset så började det snöa idagFy. Årets värsta dag. Nu suger livet rent generellt till i mars.
Jag tänker mer att man kanske bör utmana sig själv ofta. Jag är snäppet för dum för att bli rädd. Nästan nånsin. Så varje dag låter kämpigt.