Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så betedde sig min armbåge när jag bröt den. Det var enda gången jag varit sur på min numera bortgångne häst, han sprang över mig så jag ramlade och fick en frakturJag vet inte hur de beter sig i allmänhet men i mitt fall: Den blir inte bättre, gör otroligt jätteont om du belastar den, och låter dig inte sträcka ut armen till fullo. Fattade ej att min armbåge var bruten av ett likande fall. Kolla upp om det finns en misstanke, tänker jag.
Samma här. Nu är det snö och kallt, och inte speciellt halt då det är så strävt ...men så har de lovat plusgrader. De har iaf tagit bort regnet från prognosen, så får ju hoppas att det håller åtminstoneStör mig på att det nu är så fint med snö överallt och minusgrader. Lagom till jul så blir det plusgrader och regn så allt försvinner
Jag känner samma sak varje år. Lite extra i och med att jag gör mycket själv (de får nästan alltid nåt hemsytt plagg).Orolig för att mina syskonbarn inte ska tycka om sina julklappar.
Också gjort hemmagjort. En får en liten målarbok jag gjort själv med historiska bilder, men den är bara fyra bilder och jag kunde gjort ett roligare omslag... En annan får stenar Men han samlar, och det är ganska fina typ bärnsten och så vidare. Mest målarboken som jag önskar att jag kunde lagt mer tid på men det är tvunget att skickas idag för att komma fram i tid, och efter några timmar igår orkade jag inte mer.Jag känner samma sak varje år. Lite extra i och med att jag gör mycket själv (de får nästan alltid nåt hemsytt plagg).
Hittills har de varit nöjda men ju äldre de blir ju svårare är det..
Samma här. Nu är det snö och kallt, och inte speciellt halt då det är så strävt ...men så har de lovat plusgrader. De har iaf tagit bort regnet från prognosen, så får ju hoppas att det håller åtminstone
Det där hade min dotter älskat!! Tog du kopia så man kan köpa?Också gjort hemmagjort. En får en liten målarbok jag gjort själv med historiska bilder, men den är bara fyra bilder och jag kunde gjort ett roligare omslag... En annan får stenar Men han samlar, och det är ganska fina typ bärnsten och så vidare. Mest målarboken som jag önskar att jag kunde lagt mer tid på men det är tvunget att skickas idag för att komma fram i tid, och efter några timmar igår orkade jag inte mer.
Men jag tyckte ändå mina historiska prinsessor blev bättre än de som fanns i butik. Även om de bara är 4Visa bifogad fil 108065
Jag är säker på att barnen gillar sina klappar, de är ju helt klart genomtänkta för att passa mottagaren. Vad kan vara bättre än spännande stenar, om det är vad man är intresserad avOckså gjort hemmagjort. En får en liten målarbok jag gjort själv med historiska bilder, men den är bara fyra bilder och jag kunde gjort ett roligare omslag... En annan får stenar Men han samlar, och det är ganska fina typ bärnsten och så vidare. Mest målarboken som jag önskar att jag kunde lagt mer tid på men det är tvunget att skickas idag för att komma fram i tid, och efter några timmar igår orkade jag inte mer.
Men jag tyckte ändå mina historiska prinsessor blev bättre än de som fanns i butik. Även om de bara är 4Visa bifogad fil 108065
Men åh, det tänkte jag inte på! Men kan scanna så får du dem alldeles gratisDet där hade min dotter älskat!! Tog du kopia så man kan köpa?
Skickar PM!Men åh, det tänkte jag inte på! Men kan scanna så får du dem alldeles gratis
Regn på snö och kalla vägbanor = blixthalka. Det är sådana väderleksförhållanden som gör att de stänger skolorna och stoppar all busstrafik.Jag gillar att det blir regn någon av de första dagarna med ordentliga plusgrader så att all snö och is försvinner ordentligt. Hatar när det är strax över nollan under dagen och sen fryser på under natten i några veckor. Då blir det halt. Regnar det bort så kan det frysa på lite om nätterna utan att det blir lika jobbigt
Ja, det behöver ju vara så pass varmt att det regnar bort på riktigt och inte bara gör saker värre. Just nu verkar de bli 6-8 plusgrader här i början av nästa vecka, det ska nog räckaRegn på snö och kalla vägbanor = blixthalka. Det är sådana väderleksförhållanden som gör att de stänger skolorna och stoppar all busstrafik.
Läste en gång till och nyckeln ligger nog i "ordentliga plusgrader" samt närmast obefintlig tjäle. Tror vi lever i olika klimatzoner...
Håller med @MiaMia, vi har haft så ordentligt med minusgrader länge här (Finland) nu, så regn på detta innebär tyvärr bara isgata här.Jag gillar att det blir regn någon av de första dagarna med ordentliga plusgrader så att all snö och is försvinner ordentligt. Hatar när det är strax över nollan under dagen och sen fryser på under natten i några veckor. Då blir det halt. Regnar det bort så kan det frysa på lite om nätterna utan att det blir lika jobbigt
Här ser det ut som att det med regnet och plusgraderna ska bli lite blåsigt åxåStör mig på att det nu är så fint med snö överallt och minusgrader. Lagom till jul så blir det plusgrader och regn så allt försvinner