Mina nyköpta, lite för dyra, skor som jag tyckte satt som gjutna gav mig blödande skavsår idag. Härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en högt utbildad hästvän som ständigt råkar ut för att försäljare föreläser om foder för henne eller nån försöker berätta om nån toppryttare de sett IRL. Kan vara ryttare vars hästar vännen ridit. Hen har dessutom högskolepoäng i utfodring och har föreläst i ämnet.Folk som vet allt och kan allt och gärna ska lägga sig i allt. Gärna med ganska liten utbildning men desto mer egna åsikter istället!.
Människor av detta slag: hav självinsikt och inse att ni icke kan kunna allt och att edra åsikter inte efterfrågas ständigt. Edra medmänniskor hyser dock för stor takt och ton för att säga det rakt ut till eder.
Påminner mig om nån historia om att Mötley Crüe inte förstod vad det var folk ropade på deras första spelning i Tyskland (det vill säga de kunde inte sitt eget bandnamn ).Att företag plötsligt fått för sig att det är Så Himla Hippt Coolt Och Trendigt att använda de skandinaviska bokstäverna för att sätta lite extra fjong på varumärket/produkten. Ett svenskt företag som säljer glass i USA har där gett sina smaker namn som Choklad Peanöt Butter, Hazelnöt Choklad och Strawbär Cashew. Det är möjligt att de gör det lite med glimten i ögat, men det skär i hela min själ så fult, ologiskt och pinsamt det är!
Sen har vi alla de där företagen som har noll och inget med Skandinavien att göra och ändå envisas med att använda en eller flera av bokstäverna - oftast på ett fullständigt ologiskt sätt.
Hitta på era egna bokstäver och låt bli att missbruka våra, för bövelen!
Jag fick samma meddelande men kunde sedan gilla som vanligt.Alltså, jag kan fortfarande inte reagera på något i vad gör vi-tråden.. och nu kan jag inte svara heller
Det försvann tillslut, men förekom även i andra trådar igår…Jag fick samma meddelande men kunde sedan gilla som vanligt.
Sitter på pendeln och två av de närmsta resenärerna äter mackor som luktar.
Börjar undra om jag är överkänslig när det gäller lukter, jag har sagt till flera kollegor att de inte behöver dränka sig i rakvatten och vid ett tillfälle när jag tankade stod det en man på andra sidan pumparna som STANK parfym/rakvatten.
Nu sitter någon och pratar telefon så alla hör.
jag tror det är vad som avhandlas i denna tråden, en uppdatering som inte funkat som det ska.Det försvann tillslut, men förekom även i andra trådar igår…
JA.I går reste jag med en pytteliten del av tåget som var "lugn avdelning" (tack och lov för det). Min önskan är att mer än halva tågsättten skulle avsättas som "lugn och luktfri avdelning" (samt gärna utan elsparkjävlacyklar), det borde liksom vara det normala? Sedan kunde de som inte känner sig hemma där vara i en särskild kaosavdelning där de kan gapa i mun på varandra och äta McDonaldsmenyer och spela youtubeklipp och musik som ingen bett att få höra rätt ut på högsta ljudnivå.