Det var faktiskt inte meningen att förlöjliga. Men vi kan absolut lämna det. Jag tycker det verkar enklare att flytta sig själv om man har med sovande bebis och ja, jag vet att 8 åringar kan låta (men tycker nog inte att det är orimligt om det är utomhus i en park heller..).
Du vet inte så mycket om min bakgrund med träningen, kroppen, smärtproblem, ångesten kring vagnen och svårigheten att komma ut just nu så om just du tycker att det verkar enklare att bara gå.. så kan jag bara gratulera att du inte hade samma problem. För mig är det lite att bestiga ett berg just nu att ens komma utanför dörren och jag måste göra något åt mina smärtproblem innan jag går av på mitten.
Du har sagt att du inte tycker det är orimligt för 8-åringar att låta i en park. Got it
EDIT: Personligen får de gärna låta när de leker men om de nu väljer just utegymmet där vuxna tränar och inte gräsytorna, skogen eller ja.. varför inte just parkleken! Så får de vuxna gärna be barnen backa ett par meter från vagnarna i varje fall om de nu ska stå i klunga och avgrundsvråla/heja på varandra. Jag tycker inte det är orimligt höga krav att man visar hänsyn till varandra även i utomhusmiljö.
Senast ändrad: