Ont så in i
idag!
Först taxin som var försenad pga halkan, sen tog det lååång tid att få hyrbilen, skjutsade grannen till affären innan jag åkte vidare. Positivt, hittade snabbt parkering.
Kom in nästan på direkten, fick lämna anamnes och sen den mest jävliga undersökning i hela mitt liv där de nöp tag för att försöka pressa ut var ur en av svullnaderna, men sen konstaterade att det var nog ingen infektion utan en kraftig inflammation, så ingen antibiotika, inga värktabletter på plats och ingen mat på hela dan!
Har nog kört minst 20 mil idag, de försökte lura på mig en Mustang, eldriven då jag ville ha dubb. Körsträcka? Hela 350 km! Jaha, 35 mil konstaterade jag tjurigt. Hur långt jag kör? Ja, minst 10 mil/dag + har ingen laddstolpe varken hemma eller på jobbet. Eh, tar 48 timmar för att fulladda i vanligt uttag, 30 minuter snabbladdning vid McDonalds. Jaha, så jag ska sitta där i 30 minuter och vänta varannan dag? Nej ... kan nog inte räkna med 35 mil nu när det är kallt ...
Åker och handlar, trött, hungrig, lätt illamående och hem, matar och vattnar hönsen, ser till hundar och katter, biter ihop(!) och åker för att se till hästarna. KÖR. FAST. i. EN. DRIVA. Efter några fåfänga försök konstarerar jag att det är kört. Ringer grannen på vägen hem med apostlahästarna. I morgon em efter jobbet ska han dra loss mig.
Trött. Ont. Less. Vill bara sjukanmäla mig i morgon. Ligger nu här och ska upp före 06 i morgon, videosamtal med husläkaren i morgon bitti 08:30 om min trasiga hand. Vill bara proppa i mig värktabletter, rom och sova tills jag vaknar av mig själv. Nehej då. Duktig ska åka och jobba och är inte det minsta dålig i morgon. 5 jävla dagar kvar av veckan!