NopeDet finns inget "håll mig inloggad"-alternativ...eller liknande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NopeDet finns inget "håll mig inloggad"-alternativ...eller liknande?
Nej, jag har också blivit tvungen att logga in titt som tätt den senaste tiden. Ibland kan jag trycka enter på sparat lösenord, ibland måste jag skriva in allt från början. Varierar hur ofta den frågar.Alltså är det bara mig TV4 hatar....
Kollar du i appen? Prova stäng alla appar (svepa uppåt gör man på min iPad) och öppna igen.
Är det oklart? Kjol och linning. när du syr fast linningen börjar du med att sy fast den mot avigsidan.Formuleringarna i kjolmönstret jag försöker sy efter. "Sy fast linningens ena (ovikta) sidans rätsida mot kjolens avigsida." Instruktionerna är generellt sett luddiga och låter ibland direktöversatt från något annat trots att det kommer från Svenska mönster. Det är inget gratis mönster så tycker ändå att det kunnat vara mer detaljerat och välskrivet.
Hehe, tro mig, det finns myyyycket värre beskrivningar. Allt om handarbete och Burda kan vara helt uppåt väggarna ibland. Inte alltid alla steg är med och beskrivningarna utgår från att man redan kan. Som nybörjare var det mycket Google för min del. Nu läser jag knappt beskrivningarna längre, om det inte är något annorlunda med plagget.Formuleringarna i kjolmönstret jag försöker sy efter. "Sy fast linningens ena (ovikta) sidans rätsida mot kjolens avigsida." Instruktionerna är generellt sett luddiga och låter ibland direktöversatt från något annat trots att det kommer från Svenska mönster. Det är inget gratis mönster så tycker ändå att det kunnat vara mer detaljerat och välskrivet.
Jag har aldrig sytt ett plagg förut så ja, det kändes oklart åt vilket håll jag ska lägga linningen på kjoltyget. Nu lyckades jag lista ut det inatt men störde jag mig på det ändå. Men tack för idiotförklaringen.Är det oklart? Kjol och linning. när du syr fast linningen börjar du med att sy fast den mot avigsidan.
Jag ser det framför mig.