Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu behöver jag inte störa mig på det längreSå störigt behöva vänta hela förmiddagen på svar från mäklaren
Har samma, som tur är den bara på typ 55 kr nu för tiden.Autogirodragningar den 1 varje månad.
Jag vill ha dom mellan löning och den sista!
Detta störningsmoment blev visst en följetong. A har efter påminnelser svarat:Att elbolag ska vara så jävla dumma i huvudet. Har flyttat. I mitten av december hörde jag av mig till gamla elbolaget (A) och meddelade flytten, och att jag ville ta med avtalet till nya boendet. Fick bekräftelse via mejl på att mitt avtal skulle gälla nya adressen från årsskiftet. Hörde av mig till bolaget på nya adressen (B) och meddelade att jag ville säga upp avtalet med dem då jag har en annan leverantör. Fick bekräftelse via mejl på att de var ledsna att jag bytt leverantör, men välkommen tillbaka om jag ångrar mig, typ.
Tror ni jag lyckats byta leverantör?
B skickar fortfarande fakturor, när jag försöker bestrida säger de att de inte har en aaaaning om att jag bytt för det har ingen sagt till dem. När jag copy pastar min tidigare konversation med dem ångrar de sig men säger att jag har tre månaders uppsägningstid på avtalet. Meddelar att jag har övergångsavtal och således aldrig tecknat något avtal med dem över huvud taget, då backar de från uppsägningstiden också.
Hos A har jag sett att min gamla adress står kvar på mina sidor, så mejlar dem och frågar varför. Har nu nästan två veckor senare fortfarande inte fått något svar utöver ett automatgenererat "vi besvarar din fråga så snart vi kan"
Gick inte att byta dag som sagt. Fick ett sms där det stod att de inte kunde leverera… nä det är klart ni inte kunde, jag är inte hemma och ville bytt leveransdag men fick inte ens en dags förvarning.Nu stör jag mig på postmord.
När jag bokade varan hos kund, kunde jag endast välja hemleverans, ville egentligen inte ha det men gick inte att välja något annat (hade föredragit paketutlämning då varan ej e stor). Stod även att man kunde ändra dag, va bra då kan jag ändra till en dag jag är ledig och kan ta emot.
Nähä, byta dag gick inte, sen var det redan ibockat om kontaktfri leverans, bockade ur den och sen provade att bocka i igen, då kom det upp text med att de avsade sig allt ansvar va som händer med paketet efter de ställt av det. Det hade jag inte vetat om jag inte bockade ur från början.
Den bockades ur igen, vill gärna va hemma när de kommer. Dock kommer ja inte va hemma idag och kunde inte ändra leveransen till imorgon när jag är ledig så nu funderar jag på va som kommer hända när de inte kan leverera. Störigt är det.