Störiga saker vi stör oss på, del 20

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alla jävla skitbutiker som försöker profitera på kriget. "Köp för minst 300:- så skänker vi 50:- till Unicefs arbete i Ukraina!"
🤮🤮🤮

Jag gillar faktiskt som en handelsträdgård jag brukar handla på just gjorde. De skickade ut ett mail med länkar till olika välgörenhetsorganisationer och uttalade sin sympati med Ukrainas befolkning. Inte ett pip om att köpa något.
 
Jag stör mig på mig själv! Köpte ett presentkort på Ikea till mig själv i julas då det var rea, för att köpa tre skåpluckor jag väntat på i ett halvår. Jag beställde dom äntligen förra veckan. Kom på nu att jag hade köpt ett presentkort som jag inte använde :laugh:
Dottern fick presentkort i november när hon fyllde. Hon köpte kläder som jag betalade och 10 minuter senare såg presentkortet...
 
Jag gillar faktiskt som en handelsträdgård jag brukar handla på just gjorde. De skickade ut ett mail med länkar till olika välgörenhetsorganisationer och uttalade sin sympati med Ukrainas befolkning. Inte ett pip om att köpa något.
Ja det tycker jag är ett kanonbra sätt att använda sin kundbas! Där finns det ju ingen som helst egen vinning.

Priset för idiotisk reklam tar väl ändå den här?

Screenshot_20220225_210614.webp
 
Sen 2 veckor tillbaka har jag fått en sån sjuk klåda av min Paroxetin. Det kliar på benen, på armarna, rygg och axlar samt på övre bröstkorgen, jag ser ut som att jag varit i slagsmål med 10 katter... Hoppas att detta släpper så småningom som de tidigare biverkningarna jag haft.
 
Jag går på samma annons varje gång :meh: bilder på klösträd på zooplus, ett lagomt stort med det fina priset 259:-. Blir exalterad och klickar på annonsen bara för att se det gäller en kompletterande väggsäng, inte klösträdet! Surar... och sen utspelar sig samma händelse några veckor senare, jag lär mig aldrig :meh:
 
Behöver ny hjälm och velar mellan två. Den jag helst vill ha verkar inte gå att få tag i. Den finns på tillverkarens sida men jag kan inte hitta den nånstans här i Sverige. Finns bara i två andra färger vad jag kan hitta. Det är en ny modell dessutom så det är inget som har utgått
 
Beställde ett par vandringsbyxor från ett företag som är kända för att ha en större variation på storlekar. Tro fasiken att jag inte kan ha de heller...! Säkert 5cm för långa även om jag köpte korta modeller, de centimetrarna hade gjort sig mycket bättre i linningen som var alldeles för kort. Visst, de gick och ha på sig men satt verkligen inte bra!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 559
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 887
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 206
Senast: Praefatio
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 848

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp