Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla jävla skitbutiker som försöker profitera på kriget. "Köp för minst 300:- så skänker vi 50:- till Unicefs arbete i Ukraina!"
Dottern fick presentkort i november när hon fyllde. Hon köpte kläder som jag betalade och 10 minuter senare såg presentkortet...Jag stör mig på mig själv! Köpte ett presentkort på Ikea till mig själv i julas då det var rea, för att köpa tre skåpluckor jag väntat på i ett halvår. Jag beställde dom äntligen förra veckan. Kom på nu att jag hade köpt ett presentkort som jag inte använde
Ja det tycker jag är ett kanonbra sätt att använda sin kundbas! Där finns det ju ingen som helst egen vinning.Jag gillar faktiskt som en handelsträdgård jag brukar handla på just gjorde. De skickade ut ett mail med länkar till olika välgörenhetsorganisationer och uttalade sin sympati med Ukrainas befolkning. Inte ett pip om att köpa något.
Ja det tycker jag är ett kanonbra sätt att använda sin kundbas! Där finns det ju ingen som helst egen vinning.
Priset för idiotisk reklam tar väl ändå den här?
Visa bifogad fil 86521
Det har det även gjort, för många timmar sedan!Det lär bita dem i arslet rejält
Skicka hit den! Älskar att skruva ikeamöblerKöpt en ny hurts på IKEA då min gamla var trasig. Men den måste ju byggas ihop
Kan vara en affärsidé.....Skicka hit den! Älskar att skruva ikeamöbler
Eller hur! Skruva ikeamöbler och trassla ut kablar, borde kunna bli rik på detKan vara en affärsidé.....
Jag hade skickat alla mina trassliga ljusslingor till dig - sådant klarar jag INTE av....Eller hur! Skruva ikeamöbler och trassla ut kablar, borde kunna bli rik på det
Jag älskar sånt, det är så jäkla tillfredsställande!Jag hade skickat alla mina trassliga ljusslingor till dig - sådant klarar jag INTE av....