Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste vara något lokalt problem, går att se fler än 100.Platsbanken kan inte längre visa fler sidor med jobb. Man kan max se 100 jobb. Så kul då när det kommit fler än 100 nya jobb och det inte går att se alla.
Konstigt. Så där såg det inte ut för mig nyss.
Har gjort samma! Har presentkort på ett köpcentrum. Köpte lite kläder, muttrade att det var lite dyrt men att jag behövde unna mig lite. Hemma låg presentkortet…Jag stör mig på mig själv! Köpte ett presentkort på Ikea till mig själv i julas då det var rea, för att köpa tre skåpluckor jag väntat på i ett halvår. Jag beställde dom äntligen förra veckan. Kom på nu att jag hade köpt ett presentkort som jag inte använde
En kompis gjorde samma sak. Vi hade gett henne presentkort på spa. Sen åkte vi på spa allihopa och hon lämnade presentkortet hemmaHar gjort samma! Har presentkort på ett köpcentrum. Köpte lite kläder, muttrade att det var lite dyrt men att jag behövde unna mig lite. Hemma låg presentkortet…
Min antivaxer- coronabesservisser- bekanta.
Nu har hon tydligen fått ett nytt intresse, och skriver långa utläggningar på facebook om varför det är Ukrainas fel att de blir anfallna och att de kan skylla sig själv osv. Vad är det för fel på folk, och varför anser den här människan att hon är expert på allt och därför bör uttala sig.
"Min" antivaxxer (ungdomsvän) har också övergått till att skriva om Ukraina. Dock tror jag inte att hon skyller på Ukraina, men det känns som om hon också behöver ett nytt projekt att grotta ner sig i.....Min antivaxer- coronabesservisser- bekanta.
Nu har hon tydligen fått ett nytt intresse, och skriver långa utläggningar på facebook om varför det är Ukrainas fel att de blir anfallna och att de kan skylla sig själv osv. Vad är det för fel på folk, och varför anser den här människan att hon är expert på allt och därför bör uttala sig.
Jag har regelbundet funderat på det, men sedan tänkt att det kanske på ett vis är nyttigt att ha lite koll på hur tongångarna går i knäppgökarnas led. Då det talats en hel del om att folk blir isolerade i sina nyhetsbubblor, då man gärna rensar bort folk ur sitt flöde som man inte är överens med.En sån hade jag helt enkelt bara tagit bort som "vän".
"Min" antivaxxer (ungdomsvän) har också övergått till att skriva om Ukraina. Dock tror jag inte att hon skyller på Ukraina, men det känns som om hon också behöver ett nytt projekt att grotta ner sig i.....
Min antivaxer- coronabesservisser- bekanta.
En sån hade jag helt enkelt bara tagit bort som "vän".
Sjukt hur mycket sanning som ligger i denna bilden ändå"Min" antivaxxer (ungdomsvän) har också övergått till att skriva om Ukraina. Dock tror jag inte att hon skyller på Ukraina, men det känns som om hon också behöver ett nytt projekt att grotta ner sig i.....