Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mörkläggningsgardin vår räddning när det börjar bli ljust!Det börjar bli ljust så tidigt att jag väcks av solen. Jag vill sova!
Jag använder sovmask. Bara det att jag somnar bäst om jag kan ligga och snegla på stjärnorna från sängen. Men tack förMörkläggningsgardin vår räddning när det börjar bli ljust!
Båda mina spel på telefonen bråkar. Den ena kommer jag inte in på, tjafsar om internetuppkoppling. Den andra kommer jag in på men kan inte göra nått. Blir så less på skiten är sugen på att slänga ut skiten genom fönstret
det är mycket frestandeDu menar göra en @dobbis?
Vad mysigt det lät. Synd bara att jag har så dålig syn att det är fan tvek på om jag ens kan urskilja månenJag använder sovmask. Bara det att jag somnar bäst om jag kan ligga och snegla på stjärnorna från sängen. Men tack för
omtanken
Du vill alltså påskina att jag kastar ut mina grejor genom fönstret?Du menar göra en @dobbis?
Ajdå. Kanske dags att de uppfinner synkorrigerande fönster, som nån slags jätteglasögonVad mysigt det lät. Synd bara att jag har så dålig syn att det är fan tvek på om jag ens kan urskilja månen