Gick med i en ny grupp och den består bara av ”tack för insläpp”
Heter den "Vi som tackar för insläpp"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gick med i en ny grupp och den består bara av ”tack för insläpp”
Eller de som behöver tala om i grupperna att "Nääe! Nu går jag faktiskt ur gruppen "Har antagligen påpekats innan fler gånger men varför tacka för insläpp i grupper på FB?
Varför?
och sen ända är kvar efter detEller de som behöver tala om i grupperna att "Nääe! Nu går jag faktiskt ur gruppen "
De måste ju se om någon saknar democh sen ända är kvar efter det
Åh är vi kanske med i samma?Eller de som behöver tala om i grupperna att "Nääe! Nu går jag faktiskt ur gruppen "
Åh gud ja, vilken shitshow det är där.Åh är vi kanske med i samma?
Hästvärldens blacklist
De eskalerade där iaf häromdagen
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthetÅh är vi kanske med i samma?
Hästvärldens blacklist
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthet
Men det är inte bara där (även om det var väldigt många där nu), utan folk lägger ju seriöst "ett helt inlägg" på att gnälla om hur dåligt det är i grupper och att nu kommer JAG att gå ur.
Eller de som kommenterar på folks instagram, bloggar osv och säger att nu sjönk du i mina ögon och jag kommer avfölja dig.
Ok? Gör det bara. Bäst är när de skriver så på nån känd person med 100.000+ följare.
Eller när någon bara "har ingen aning vem denna människan är". Grattis till din okunskap?Fär att inte tala om när tidningar länkar till sina artiklar/repotage och folk typ "men vem bryr sig om vad/hur/när hen gör/mår/säger!!!!" osv. Men läs det inte då?
Alltså jag som admin hade nästan skickat ut folk från gruppenMen eller hur! Framför allt när det gäller grupper med flera tusen medlemmar typ "vi som bor i X". Varför skulle du inte bli insläppt liksom...
Jag är med i en grupp där man måste svara på frågor i samband med ansökan. En av frågorna är typ "En av gruppens regler är att medlemmarna inte ska tacka för insläpp när de gått med. Vad innebär det?" ÄNDÅ är det titt som tätt folk som gör det
Haha jaa... Jag är inte med längre - och lämnade i tysthet
Men det är inte bara där (även om det var väldigt många där nu), utan folk lägger ju seriöst "ett helt inlägg" på att gnälla om hur dåligt det är i grupper och att nu kommer JAG att gå ur.
Eller de som kommenterar på folks instagram, bloggar osv och säger att nu sjönk du i mina ögon och jag kommer avfölja dig.
Ok? Gör det bara. Bäst är när de skriver så på nån känd person med 100.000+ följare.
Fär att inte tala om när tidningar länkar till sina artiklar/repotage och folk typ "men vem bryr sig om vad/hur/när hen gör/mår/säger!!!!" osv. Men läs det inte då?
Eller när någon bara "har ingen aning vem denna människan är". Grattis till din okunskap?
Den gruppen är ju humor på riktigt att vissa får gå lösa är ju otroligtÅh är vi kanske med i samma?
Hästvärldens blacklist
Jag har kivra och nixad telefonnummerAtt det inte går att ha Kivra samtidigt som en har nixat sitt telefonnummer. Idioti.
Låter märkligt.Att det inte går att ha Kivra samtidigt som en har nixat sitt telefonnummer. Idioti.
Jag har kivra och nixad telefonnummer
De säger att det är på grund av nixat nummer som jag inte kan verifiera mitt telenummer vid inloggning, och därmed kan jag inte logga in. Så nu får jag stänga av nix för att verifiera telefonnumret men verifieringen görs 'med jämna mellanrum' och jag kan ju inte hålla på att stänga av och sätta på nix en gång i kvartalet eller vad det blir.Låter märkligt.
Vad är det som förhindrar? Kivra är väl kopplat till dator, mobilt bank-ID etc. Vad har det med telefonnummer att göra?
/tanten - med kivra och nixat nummer