Är less på FB nya layout överlag. Använder inte FB på datorn längre.Å nu stör jag mig på FB:s nya kommentarer layout, kommentarerna hamnar inte längre kronologiskt, ser nya kommentarer i mitten av alla kommentarer, very confusing indeed...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är less på FB nya layout överlag. Använder inte FB på datorn längre.Å nu stör jag mig på FB:s nya kommentarer layout, kommentarerna hamnar inte längre kronologiskt, ser nya kommentarer i mitten av alla kommentarer, very confusing indeed...
Men du vet väl att köpe-vadsomhelst alltid är bättre än hemma-vadsomhelst...Elsa Billgren.. Kan liksom inte sluta läsa heller! Gah, varför slutar jag inte bara? Nu senast: "En ny lyxgrej vi alltid har hemma numera är köpeis. Att kunna ta en näve is och fylla en hel kanna innan man fyller på med vatten eller lemonad, priceless." Hur svårt kan det vara att du vet, frysa egen is?!
Det här med att en av kommentarerna till inlägget var något i stil med "ja gud va praktiskt det är, man slipper allt strul med vatten som skvalpar". Önskar att jag också hade så små vardagsproblem!Men du vet väl att köpe-vadsomhelst alltid är bättre än hemma-vadsomhelst...
(skrattar alltså åt den osannolikt löjliga kommentaren, inte åt ditt inlägg som så)Det här med att en av kommentarerna till inlägget var något i stil med "ja gud va praktiskt det är, man slipper allt strul med vatten som skvalpar". Önskar att jag också hade så små vardagsproblem!